Sevgili Sirius,
Şu an gece 2. Dört saattir eski fotoğraflara bakıyorum. Bak şimdi Sirius burada albüme bakıyorum kız gelmiş diyor ki "Tonks yüzünü ördek yapar mısın?"
Yapamam kardeşim! İşim var görmüyor musun ya. Çıldırtacaklar beni Sirius bir gün. İşim var işim kör müsün?! Of! Neyse. Hepsi uyuduktan sonra rahatça albüme baktım. Ağlayacağımı anladığım an Ortak Salona geçip tek başıma ağladım. Tek değildim doğrusu Helga Hufflepuff bana kadeh uzatıyordu ama neyse. Ağladım, ağladım, ağladım. İkinizide çok özledim ben. Hadi senin yaşadığını biliyorum ama ya Regulus dayım? Of neyse Sirius.
Sanırım üçümüzünde buluşması mahşere kaldı.
Dolunay var bu gece. Yasak Ormanın tepesinden çok güzel parlıyor. Kocaman. Keşke ayda yaşasam. Seni de yanıma alırım, Regulus dayımı, annemi ve babamı. Beşimiz, hiçbirimize zarar gelmeden yaşardık orada. Ne güzel olurdu, hep beraber olurduk. Patates yerdik...
Büyükannem dolunay olduğu gecelerde dileklerimizi aya söylememiz gerektiğini söylerdi hep. Duamız kabul olurmuş. Dilerim ki bir gün görüşürüz Sirius. Belki annem izin almayı başarır yine geliriz. Merak etme sana Harry'den haber getiririm. Neler yaptığını, nasıl olduğunu söylerim. Çok merak ediyorsun ya onu, ondan. Haber getiririm sana.
Beni seviyor musun Sirius? Çünkü ben seni çok seviyorum. Kırsanda.
Neyse Sirius öyle işte. Öyle bir yazasım geldi sanki hiç yazmıyormuşum gibi. Konuşmak iyi geldi diyelim. Sana iyi geceler demek istedim, içimden geldi.
İyi geceler Sirius.
Sevgilerimle,Dora.
Dora pencere kenarından masasına uzandı ve kalemini bıraktı. Mektubu katlatıp göğsüne bastırdı ve aya baktı. Başını cama yasladı.
"Iyi geceler Sirius"
.
.
.
lütfen sövmeyin ramazan ayındayız saygılarımla ♥︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Dora ve Patiayak
FanficKüçük Dora'ya bakıcılık yapan Sirius | texting (İlk küçük dora ve sirius hikayesi) June'21