Sevgili Sirius,
Bir haftadır gördüğüm bi rüya var. Yani aslında bölük bölük görüyorum ama hani o ortamda bulunduğumu biliyorum. İlk gördüğüm gece ben işteymişim, büyümüşüm baya. Bakanlıktaydım ama orası bakanlık değildi ama bakanlıktı, daha farklıydı. Oradaki herkes koşturuyordu ben ise elimde bi parşömen tutuyordum. Sonraki gece ise seni gördüm. Ben evdeydim, annem mutfağı toplarken ben kurabiye yiyordum. Aniden kapı vurmaya başladı. Babam asasını kavrayıp kapıyı açtı. Sen kapıdaydın. O rüyada sana sarılmak çok istedim ama maalesef ki rüya orda bitti.
Sonraki günkü rüyada hava sisliydi. Çok karanlıktı. Soğuktu. Babamla işe gidiyormuşuz. Sanki sadece babamla bizdik. Her seferinde babamı geçiyordum yolda. Adımlarımı ona göre ayarlasam bile babam hep geride kalıyordu. Bakanlığa vardık mı hatırlamıyorum. Sadece yürüyorduk.
Sonraki gün ise bir evdeydim. Evi hayatımda görmedim. Hatırlamıyorumda evi. Senin evinmiş orası. Bana odanı gösteriyordun. Odana dair hatırladığım tek şey dördümüzün fotoğrafı vardı. "Annem her gördüğünde bunu yırtıyor ama ben her seferinde birleştiriyorum" dediğini o kadar net hatırlıyorum ki. Sonra odadan çıkıyoruz. Ben başka bir oda görüyorum ve o odanın önünde kavga ediyoruz.
Beşinci gün gördüğüme dair hatırladığım tek şey sen Harry'ye sarılıyordun ben ise sadece size bakıyordum.
Sonraki gün bu rüyayı tekrar gördüm ama bu sefer devamı vardı. Biz Remus ile kavga ediyorduk. Aslında pek hatırlamıyorum orasını ama galiba öncesinde de Remusla beraberdik. Tek hatırladığım şey kavga ettiğimiz. Ama o kavga neden başladı bilmiyorum.
Ve dün akşam gördüğüm rüya,
Biz karanlık bir yerdeydik. Ve kalabalıktık ama oradaki kimsenin yüzünü hatırlamıyorum. Aslında rüyayı görürkende hiçbiri tanıdık değildi bunun farkındaydım ama rüyamda tanıyordum işte. Bir tek senin yüzünü hatırlıyorum rüyamda. Birbirimize uzaktık ama bana bakıyordun tatlı bir gülümsemeyle. Devamı yok. Yani devamında sen yoksun. Ben çok tanıdık olan ama bir türlü çıkaramadığım bir tepede Patiayakla oturuyorum. Ağaçlı bir tepeye bakan bi otlarla kaplı tepede.
Şu rüyalara bak Sirius, yazsam kitap çıkar. Her neyse. Yazdım içim rahatladı en azından. Bi anlamları olduğunu düşünmüyorum ama o tepede oturmam kafamı çok kurcalıyor. Ve seninle olan kavgam. Ve Remus ile. Remus'un rüyamda ne işi var yahu?
Her neyse. En azından Harry ile sarıldın rüyamda.
Sevgilerimle,Dora Tonks.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Dora ve Patiayak
FanficKüçük Dora'ya bakıcılık yapan Sirius | texting (İlk küçük dora ve sirius hikayesi) June'21