4.Story

11 1 0
                                    

Dny plynuly jako voda a s holkama jste začali trénovat, aby vás už nikdo neměl možnost unést. Pořád jsem nechápala co se to semnou stalo v té koupelně a proč mi tak Bucky leží v hlavě. Zrovna teď my byli v tělocvičně a zrovna Wiky boxuje do pytle já mezitím sedím na lavičce a koukám do blba a přemýšlím o všem co se zatím tady stalo. "T/J?" ozvalo se od pytle, ale já jsem nějak nechtěla moc odpovídat. "T/J" ozvalo se znovu. Wiky není moc ráda když jí někdo ignoruje a tuplem když jsme to zrovna my. "Pojď si zabušit" řekla Denny a podávala mi boxerské rukavice. Vzala jsem si je a šla jsme k pytli moc jsem neměla náladu, ale když už jsme tady tak proč ze sebe nevymlátit trochu té energie a uklidnit si myšlenky, protože mezi mnou a Buckym rozhodně nic nebude a navíc jsem slyšela jak vyprávěl Steve, že než se stali Capitánem a Wintrem tak byl dost u žen oblíbený. Takže jak jsem přesně říkala měl na každém prstě, alespoň 5 ženských. Tak, ale nemůžu mu to zazlívat je opravdu pohledný. Proč zase na něj myslím a proč přemýšlím kolik měl ženských fakt mě docela pobláznil vyšlo mu to. No nic vzala jsem si rukavice a začala jsem mlátit do pytle docela mám sílu teda všimla jsem si toho už dřív, když jsem třeba rozdrtila v ruce skleničku, a nebo když jsem bouchla do stěny a udělala jsem tam dost velkou díru na to, že měřím 158 cm a vážím 52 kg to bylo určitě velká díra. Pytel se začal pohupovat dopředu a dozadu a s dalším úderem to bylo rychleji a rychleji. V tom rachotu jsme neslyšeli, že se otevřeli dveře a v nich se objevili naši milí chlapci Steve,Bucky,Thore,Sam. Byli absolutně potichu jen proto, aby jsme si jich nevšimli. "T/J dobrý hlavně to nerozbij už se to docela hýbe hodně" řekla Denny, který té pytel se snažila přidržovat přesně kvůli tomu aby se tak moc nehýbal. Vypadalo to, že se jí to moc nevede. Najednou se pytel utrhl ze stropu a odletěl na druhou stranu místnosti. "Doprdele" ozvalo se od dveří a všechny jsme se tím směrem ohlédli. "Same" řekli všichni a vyčítavě se na něj podívali, určitě nechtěli být prozrazeni , ale nějak jim to nevyšlo. Jen jsem se zasmála, bylo vtipné sledovat jejich výrazy. Sundala jsem si rukavice a šla jsem si pro láhev s vodou, aby jsem se napila. Vzala jsem si ručník přes rameno a otevřela lahev, ani jsem se na ně nepodívala a začala pít. Proč bych se si nemohla taky vystřelit z Buckyho jako ona to udělal mne v koupelně. Jak jsem pila tak jsem se OMYLEM polila svoje tričko, koutkem oka jsem pořád sledovala kluka na koho koukají. Měla jsem jejich plnou pozornost, "sakra" řekla jsem a usmála jsem se. Začala jsem si stahovat tričko velmi pomalu, když už jsem ho měla svlečené děkovala jsem svojí sportovní podprsence, že sedí tam kde má. Myslíš , že kluci májí dobrý výhled na moje zatím záda, které pokrývají pár tetování. Otočila jsem se, aby měli výhled i zepředu, i tam jsem měla na žebrech pár tetování. Koukla jsem se ke dveřím a Bucky se zrovna olizoval rty a koukal na mě pohledem, který jsem neviděla hodně dlouho. " Líbí se vám co vidíte" zeptala se za mě Iska, která se ušklíbla na Buckyho, moc dobře věděla co se stalo v koupelně teda nic se nestalo. Šla jsem ke dveřím a trošku do kluků strčila "dovolíte, chtěla bych projít" stála jsem naproti buckymu, který měl stejný výraz jako, když jsem se otočila." Pro tebe všechno princezno" řekl a otevřel mi dveře. Byl tak blízko, že jsem se o něj otřela a mohla jsem cítit jeho kolínskou. Jak mile jsem se otřela projela mým tělem husí kůže. Šla jsem do obýváku. kde jsem hledala svůj telefon " Ale no tak kde jsi"? rozhazovala jsem všechny polštáře, které byly na pohovce. "Tady jsem princezno" stál tam Bucky, ale opravdu jen Bucky. Kde je ten zbytek a kde jsou holky já tady s ním nechci být sama když mám takové divné představy. Bucky šel směrem ke mě a já instinktivně jsem začala couvat. Narazila jsem do stěn za mnou a Bucky se přitiskl na mě. Dal ruku za mne na stěnu a přiblížil se svým obličejem, jeho dech jsem cítila na svém krku měla jsem husinu a nemohla jsem pořádně ani dýchat " Neprovokuj mě" vydechl mina krk, nic víc se nestalo, jen já jsem si naivně přála aby mě políbil. "Sakra" řekla jsem si v duch a uviděla jsem svůj mobil, který byl na stole. Proč jsem ho neviděla dřív? No to je jedno teď mám jinačí problém a ten se jmenuje Bucky.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 02, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Avengers StoryKde žijí příběhy. Začni objevovat