Oslava nebola ďaleko. V aute sme počas cesty počúvali Dominikov nový album. Keď sme dorazili, Dominik zaparkoval. Bol to väčší dom s pomerne veľkou záhradou. Ja som šla zazvoniť na dvere a Dominik išiel rovno do záhrady.
Otvoril mi Jakub.K: Ahoj Jakub
J: Ahoj Katko
K: Ako sa máš?
J: Celkom fajn, co ty?
K: Tiež
Povedala som a nastalo trápne ticho, ktoré však prerušila neznáma dievčina so slovami: No tak miláčik s kým sa to tu rozprávaš? Predstavíš nás?
J: Ehm Ano jistě. Nelo tohle je Kateřina, má kamarádka a Dominikova holka. Katko tohle je Nela, má holka.
N: Teší ma
Povedala a podala mi s úsmevom ruku.
K: Aj mňa teší
Povedala som a vybrala som sa do kuchyne kde som položila náš darček s tým ostatním. Potom som sa vybrala hľadať Dominika no počas toho na mňa opäť narazila Nela.
N: Som rada že mám vo svojom okolí Slovenku. Odkiaľ si? A ako si sa tu dostala? A dlho tu žiješ?
Valila na mňa otázky jednu za druhou a ja som sa snažila jej na ne postupne odpovedať.
Po nejakej chvíli rozprávania keď stále neprestávala s otázkami som sa slušne ospravedlnila a odišla som so zámienkou, že idem na wc. Keďže som v tom dome bola prvý krát, nevedela som kde je wc a tak som pár krát vošla miesto kúpeľne do izby. V jednej z izieb som však našla Jakuba. Bozkával sa s jedným dievčaťom...
K: Och Jakub.. Je to tvoj život ale keď skončíte príď prosím na chodbu, chcem sa s tebou porozprávať.
Povedala som a zavrela som na izbe dvere.
Zrazu z izby vybehol Jakub. Nečakala som že príde hneď ale vlastne prečo nie.
J: Tak, poslouchám
K: Prečo to Nele robíš? Áno je trochu otravná to musím uznať, ale miluje ťa
J: Jak to můžeš vědět?
K: Prosímťa Jakube stačí že si všimneš ako sa na teba pozerá a hneď to pocítiš aj ty. Fakt skús to. Ja ťa poznám.
J: Jenže... Já tě mám pořád v hlavě. Ty holky.. Oni mi pomáhají zapomenout.
K: Jakub ty na mňa ale nemusíš zabudnúť. Ja ťa mám rada. Naozaj veľmi rada. Lenže milujem Dominika a ty si pre mňa ako veľký bráška. Tak prosím Jakub. Všimni si čo v tej Nele máš a zostaň jej verný. Ak si nebudete rozumieť tak to vyrieš po svojom. Len to aspoň skús nechcem aby si si ničil kvôli mne život.
J: Pojď ke mně
Objali sme sa. Hneď som sa cítila oveľa lepšie. V tom som si spomenula na Dominika, odkedy sme tu prišli som ho nevidela.
K: Nevidel si Dominika?
J: Jo před chvíli šel po něco do auta.
K: ďakujemIšla som za Dominikom, no v aute nikto nebol. Zavolala som teda jeho meno či nie je niekde nablízku. Ozval sa.
D: Lásko tady jsem
K: Jo aha. Čo sa deje?
D: Aale nic, Jen mě obejmi.
Objali sme sa
K: Ale ja to cítim Dominik, vieš že mne môžeš povedať všetko.
D: Víš je tady jedna holka. Má bývalá holka.
K: A?
D: Ta holka...
K: No?
D: Taková malá blondína...
K: Ou.. takže ta holka je teraz Jakubovi holka?
D: Ano
K: Počuj. Ja chápem že to je zlý pocit. Ale kašli na to. Oni dvaja vyzerajú spolu šťastní aj keď Jakub má svoje muchy.. ale to je jedno, ona ho miluje. A ty... a ty Dominik, si ten najúžasnejší muž akého som kedy stretla. Nebuď smutný ty máš mňa rovnako ako on ju. Milujem ťa najviac na svete.
Keď som dopovedala, všimla som si, že dominikovy vybehla slza. Rýchlo som ho objala a pobozkala som ho. On ma z bozku prerušil a povedal "Já tebe taky" a znova spojil naše pery.Ak sa ti časť páčila, budem rada ak ma podporíš kliknutím na tlačítko vote❤️
...
Kedy chcete ďalšiu časť? Napíšte do komentára☺️
YOU ARE READING
Všetko to začalo tam
RomanceVšetko to začalo dňom, keď som sa presťahovala. Na ulici som sa náhodne stretla s mužom, ktorý urobil môj svet krajším. Volal sa Dominik. No láskou ma obdaroval aj jeho najlepší kamarát. Môj život nie je jednoduchý a stretávam sa s veľa problémami...