3.

1K 22 0
                                    

Takže Pardubice. Miesto kde začnem nový život. Som zvedavá. Dnes celý deň prší a je zamračené. Jana išla na návštevu k priateľovi, takže som doma sama. Nevadí mi to. Trochu som upratala byt, urobila som si teplý čaj, keďže je chladno. Teraz sedím na gauči, zakrútila som sa do deky a zapla som počítač. Chcem využiť voľnú chvíľu. Včera večer mi Jana poslala na Gmail presnú adresu toho bytu. Niečo si pohľadám a asi prejdem Google mapy aby som vedela ako to tam vyzerá.

Asi hodinu som hľadala všetky rôzne informácie o Pardubiciach. Nič zvláštne, normálne, pekné mesto.

Zazvonil mi telefón...
J: Ahoj Kati, teraz som volala s tým kamarátom čo ti prenajme ten byt. Majú o neho záujem ešte asi šiesti ľudia, tak potrebuje vedieť tvoje konečné rozhodnutie
K: Môžeš mu povedať, že to beriem.
J: Okej, zajtra večer by chcel aby si sa tam už nasťahovala.
K: Už zajtra večer? To je strašne málo času!
J: Chceš ten byt alebo nie?
K: Chcem ale...
J: Žiadne ale, to zvládneš. My ťa tam odvezieme, aspoň si s láskou urobíme výlet.
K: Dobre, dobre. Naozaj ti ďakujem že to všetko pre mňa robíš. Idem baliť, ahoj
J: Nemáš začo. Pa

Mám jedno šťastie, že som si nevybalila všetky veci. Oblečenie čo bolo špinavé som vyprala a hodila do sušičky. Kým vyschne, behám po byte a zbieram všetky blbosti čo tu mám.

Tak za 3 hodiny mám už všetko zbalené. Vyzerá to tu teraz tak poloprázdno. Jana tu má síce veci, ale poslednou dobou trávi väčšinu času s priateľom takže až tak veľa tu toho nie je. Sadla som si na gauč, vybrala som z kufru ešte počítač a pustila som si zatiaľ film.

Jana je už doma. Dlho sme sa rozprávali. Ráno o 10 odchádzame. Pôjdem sa obliecť a idem do mesta. Chcem sa rozlúčiť s kamarátmi a posledný krát si s nimi užiť nejakú párty.

...

Vonku bolo super. Práve som prišla domov. Je pól druhej ráno a Jana už dávno spí. Idem si už tiež ľahnúť, ale mám v pláne spať v aute, cestou do Pardubíc.

Takže zajtra má čaká veľká zmena.
Nový domov a PARDUBICE.

Ak sa ti časť páčila, budem rada ak ma podporíš kliknutím na tlačítko vote❤️

Všetko to začalo tamWhere stories live. Discover now