11.

689 16 2
                                    

Je další deň ráno. Večer ma Dominik odviezol domov. Chcel tu ostať so mnou, no aj keď sme už prakticky spolu, potrebovala som byť sama a všetko si urovnať v hlave. Bojím sa. Bojím sa ako veľmi Jakubovi ublíži to, keď sa dozvie, že ešte v ten istý deň ako som mu dala falošné nádeje som sa dala dokopy s Dominikom.
Už pol hodiny sa snažím sformulovať v hlave ako mu to poviem no nič čo mi napadne nieje dostatočne dobré.

Crrn (ozve sa zvonček na dverách)
Mám na sebe len tričko, tak si rýchlo natiahnem tepláky a idem otvoriť. Bol to Jakub. V šoku som tam stála a pozerala sa na neho ako na zjavenie.

J: Ahoj Katko
K: Ahoj Jakube, čo potrebuješ?
J: Já jen, víš, včera jsem hodně přemýšlel o tom co se stalo.
K: Aha, no poď ďalej, že to nebudeme riešiť vo dverách.
J: Děkuju

Sadli sme si na gauč.

K: Tak na čo si prišiel?
J: Víš Katko, na tom že tě miluju se nic nezměnilo.
K:(vystrašene som sa na neho pozrela)
J: Ale myslím si, že je na to prostě jen příliš skoro. Poznáme se jen krátko, tak možná někdy.
K: Jakube ja ti neviem odpovedať. Vieš že ťa mám veľmi rada, ale niesom do teba zamilovaná. A je tu ešte jeden problém. (chcela som mu povedať o mne a Dominikovi)
Crrrrn zazvonil mi telefón.
K: Prepáč to je Dominik, môžem zdvihnúť?
J: Jasně klidně pak mi to řekneš

Zdvihla som mobil. Z neho sa ozvalo celkom hlasné AHOJ LÁSKO. Jakub to počul tiež. Zo všetkých možností ako sa o tom mohol dozvedieť, bola práve táto tá najhoršia.
Videla som na ňom ako sa prekvapene zatváril, no zároveň som videla v jeho očiach, že sa v ňom niečo zlomilo.

K: Ahoj Dominik, je to vážne? Lebo nemôžem teraz moc volať.
J: Tak já už půjdu.
D: Máš tam Jakuba.
K: Nechoď Jakube, jaaaa, ja som ti to chcela povedať.
J: Vážně? A kdy? Mohla si mi to říct už včera a nic by se nestalo!
K: Nekrič po mne, dali sme to dohromady len včera v noci, nič to neznamená!

Potom som už len počula pípanie v telefóne. Dominik mi zložil.. Myslela som, že kvôli tomu lebo to nechcel počúvať. Pravý dôvod som sa však dozvedela až večer, keď som za ním prišla do štúdia, lebo mi nedvíhal telefón a anj neodpisoval.

K: Ahoj Dominik, deje sa niečo?
D: Nic
K: Prosímtě Niku když se něco děje řekni mi to!
D: To by si měla vědět ty!
K: Já? Tak co jsem udělala, řekni mi.
D: Spíš čo jsi řekla... Pro tebe nás vztah nic neznamená?
K: Jak si na to prosímťa prišiel?
D: Řekla si to Kubovi když jsi se mnou volala.
K: Aha už si spomínam. Prepáč Dominik. Nemyslela som to tak. Naš vzťah a hlavne ty pre mňa veľa znamenáš, ale aj Jakub pre mňa veľa znamená, síce v trochu inom zmysle. Ako veľký bráška. A nechcem ho stratiť, ani som si neuvedomila že som to povedala, bála som sa že Jakuba stratím tak som hovorila hocičo.
D: Vždyť já vím. Jen prostě tohle by si neměla říkat. Miluju tě Katko a i ty pro mě hodně znamenáš.
K: Takže už sa na mňa nehneváš?
D: Ne (povedal a usmial sa na mňa)
K: Takžeeee objednáme si pizzu?
Na tvári sa mi objavil veľký úsmev a on sa zo mňa začal smiať 😂

Ak sa ti časť páčila, budem rada ak ma podporíš kliknutím na tlačítko vote❤️

Všetko to začalo tamWhere stories live. Discover now