2.

1.1K 29 0
                                    

Crrrn - zazvonila som na Janin zvonček.

J: Ahoj poď ďalej.
K: Ahoj ďakujem.
J: Nechceš mi povedať čo sa stalo?
K: Prepáč ale inokedy. Som z toho úplne mimo. Pôjdem na vzduch.
J: Jasné, v pohode. Budem doma.
K: Ďakujem ti

3 plné kufre vecí som nechala u nej v chodbe a išla som von. Idem rovno do parku. Potrebujem sa nadýchať čerstvého vzduchu. Bože čo len budem robiť. Kde sa presťahujem? Kde budem pracovať? Som stratená.

Asi po 2 hodinách predchádzania som prišla späť domov (k Jane). Celá zvedavá sa ma znovu pýtala čo sa vlastne stalo. Všetko som jej povedala.

J: Tak to ma fakt mrzí. Môžeš tu ostať kým si nenájdeš niečo svoje.
K: Ďakujem si milá, ale neviem ako si to svoje mám nájsť, navyše keď nemám veľa peňazí.
J: Ja ti pomôžem. Mám veľa kamarátov, niekto z nich bude mať určite nejaký byt na prenájom a vybavím ti dobrú cenu. Dobre? Len neplač a uvidíš, že bude všetko fajn.
K: Som rada že ťa mám.
J: Ja som rada že si tu. Aspoň niesom sama. Pozrieme si film?

Jana vybrala nejaký film a pozerali sme ho až kým sme obe nezaspali pred telkou. Ráno bolo lepšie. Mala som viac pozitívnych myšlienok a už aj nejakú malinkú nádej.

J: Dnes idem s kamarátmi do mesta. Vrátim sa okolo 3. Opýtam sa ich aj na to bývanie.
K: Dobre. Ja pôjdem asi tiež von.
J: Skoro som zabudla. Tu máš kľúče. Vidíme sa. Ahoj
K: Ahoj

Rozlúčili sme sa. Išla som sa obliecť a vybrala som sa za kamarátmi. Dnes však piť nebudem. Musím riešiť dôležité veci.
Deň ubehol celkom rýchlo. Ani som sa nenazdala a boli 3 hodiny. Už by mala byť doma Jana. Idem už domov aj ja, možno má nejaké nové informácie.

K: Ahoj Jani som doma.
J: Ahoj
K: No ako bolo? Máš niečo nové?
J: Neuveríš, ale mám!
K: To je super! Povedz mi o tom.
J: Kamarát má jeden dvojizbový byt, moderný, pekný, nový. A bude ti ho prenajímať za super cenu ak budeš mať teda záujem.
K: To znie výborne. Moc ti ďakujem.
J: Ale má to jeden háčik.
K: Aký?
J: Ten byt je v Česku.
K: Čože?? To fakt?
J: Ale veď to predsa nevadí či?
K: Akože až tak veľmi nie, ale mám tu rodinu a kamarátov.
J: Ja viem. Ale pozri. Rodina bude len rada že si zariaďuješ život a kamarátov si nájdeš určite aj tam. Ver mi. Ďalšia šanca už nemusí prísť.
K: No dobre. Máš pravdu. A kde to presne je?
J: V Pardubiciach

Ak sa ti časť páčila, budem rada ak ma podporíš kliknutím na tlačítko vote❤️

Všetko to začalo tamWhere stories live. Discover now