6.

991 22 1
                                    

"Cink cink" zazvonil zvonček pri dverách Caffeterie. Je pól 12. Ľudia prichádzajú na obed. Ja si tiež niečo objednám.
Sadla som si úplne dozadu, aby som mala výhľad na celú reštauráciu.
Ani som nečakala dlho a už ku mne prišiel čašník. Objednala som si cestoviny a vodu. Kým som čakala na jedlo trochu som si to tam poobzerala. Mali to tam útulne zariadené. Veľmi príjemná obsluha a pekné miesto.

"Nech sa páči, vaše jedlo" povedal mi čašník a položil jedlo na stôl. Rýchlo som sa na neho pozrela, pretože mi bol ten hlas veľmi povedomí. Bol to ten vysoký chlapec čo mi pomohol! Už dochádzal od stola keď som mu povedala "Ahoj". Otočil sa a tiež sa mi pozdravil.
"Promiň vůbec jsem tě nepoznal"
"V pohode" usmiala som sa.
"Končím o půl sedmé, nezajdeme pak ven?"
"Môžeme, prídem tu pred Caffeteriu"
"Dobře" povedal a tiež sa usmial.
"Kde máte šéfa? Videla som ponuku, že tu hľadajú čašníka a ja potrebujem prácu"
"Šéf tady teď není ale vrátí se do půl hodiny, počkáš?"
"Vieš čo, dojem a pôjdem lebo musím ešte niečo vybaviť, zájdem za ním zajtra"
"Dobře tak jse vidíme, ahoj"
"Ahoj"
Zase som sa ho zabudla opýtať ako sa volá. Večer sa mi to už snáď podarí.

O 19:00 pred Caffeteriou

"Ahooj jsem rád že jsi přišla, bál jsem se že si to rozmyslíš"
"Ahoj jasné že som prišla, kde pôjdeme?"
"Zatím nevím, půjdeme se projít?"
"Môžeme"

- o 15 minút -

"A ako sa vlastne voláš?"
"Já jsem Dominik a ty?"
"Ja sa volám Katka"
"Hezký jméno, a co děláš? Nebo spíš co jsi dělala před tím než jsi se přestěhovala"
"Noo chodila som na rôzne brigády a ešte pred tým som chodila na gymnázium. Často som chodila na párty s kamarátmi. Rada si užívam. A ty?"
"Zkus jsi tipnout" zasmial sa.
"Hm no s tými tetovaniami ťažko povedať" tiež som sa zasmiala. "tipla by som ti nejakého speváka alebo niečo také"
"Tak to jsi šikovná, jsem reper."
"To fakt? Tak to je super. A aké máš meno?"
"Goldcigo nebo Nik Tendo, nevím jestli..." nestihol dopovedať lebo som mu skočila do reči.
"Omgg to fakt? Veď ja ťa vlastne poznám"
"Tak to je fajn. Líbí jse ti moje hudba?"
"Áno veľmi, aj keď z Milion+ počúvam teraz hlavne Yzomandiasa"
"No ty vole ty znáš i náš label? Jo jo Jakub je král"
"Ale neber to v zlom, tvoju hudbu mám tiež rada, najlepšie pesničky sú tie kde ste spolu"
"Tak to jsem rád"
"A ako v tej Caffeterii? Si tam spokojný?"
"Áno jsem, šéf je můj kámoš. Ty tam chceš fakt nastoupit?"
"No áno, súrne potrebujem peniaze lebo musím platiť nájom a zásoby mi pomaly dochádzajú"
"Aha tak to chápu. A nechceš dělat u nás?"
"To fakt?"
"Jo proč ne"
"A čo by som robila?"
"Ani nevím, prostě bych tě tam chtěl"
"To som veľmi rada. Ráda kreslím a maľujem, mohla by som pomáhať s grafikou alebo návrhmi"
"Super nápad"
"Ďakujem ti"
"Nemáš zaco. Tak zítra přijeď před studio a vyřešíme to i s ostatními členy"
"Dobre, teším sa že ich spoznám"
"Ale hlavně se ničeho neboj"
"Dobre nebudem" povedala som a objala som ho.

Ak sa ti časť páčila, budem rada ak ma podporíš kliknutím na tlačítko vote❤️

Všetko to začalo tamWhere stories live. Discover now