7.

812 19 0
                                    

Další deň ráno:

Crrrrn
Zazvonil mi telefón. Volal mi Dominik.

Katka: Ahoj Dominik. Čo sa deje?
Dominik: Nic jen kontroluju jestli jsi už vzhůru. Nezapomněla jsi? Dnes se máš střetnout s klukama.
Katka: Neboj sa, nezabudla som. Už som nejakú chvíľu hore. Idem sa dať dokopy a tak za pól hodiny pôjdem z domu. Pošli mi ešte adresu do sms.
Dominik: Dobre. Áno pošlu. Tak když budeš téměř tam, tak mě prosím tě přezvoň a já ti otevřu.
Katka: Dobre, vidíme sa. Ahoj
Dominik: Ahoj

Rýchlo som zjedla raňajky. Vlasy som si zaplietla do vrkočov. Vonku bolo horúco, tak som si obliekla môj obľúbený zelený crop tom a riflové kraťasy.

Vyšla som z bytu a do navigácie v mobile som zadala adresu čo mi Dominik poslal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vyšla som z bytu a do navigácie v mobile som zadala adresu čo mi Dominik poslal.
Za asi 10 minút sa mi vybil mobil a nevedela som kadiaľ mám ísť. Skúšala som sa pýtať ľudí okolo, ale iba som viac zablúdila. Dominikove číslo som nevedela naspamäť a mobil bol vypnutý takže som si ani nemala ako zavolať taxík. Chodila som po meste hore dolu a snažila som sa nájsť nejaké miesto, ktoré poznám, aby som sa dostala aspoň domov. Nanešťastie som sa dostala do nejakej úzkej uličky, v ktorej boli len jedny dvere a zvyšok tvorili chladné múry domov. Zrazu som za sebou počula nejaký šuchot. Rýchlo som sa otočila, no nič tam nebolo. Išla som ďalej, no za chvíľu sa tam znovu ozvali nejaké divné zvuky. Otočila som sa a išla som sa pozrieť čo tam je, keď v tom ma niekto chytil za ramená a zhodil ma na zem. Potom si už veľa nepamätám, pretože som si zrejme udrela hlavu a omdlela som. Zobudila som sa v nejakej dodávke s páskou cez ústa a so zviazanými rukami. Snažila som sa kričať, no nešlo to. Ostávalo mi iba sedieť a počkať čo sa bude diať.

Keď dodávka zastavila, nejaký chlap v maske otvoril zadné dvere, schmatol ma za ruku a vytiahol von. Nestihla som sa ani poriadne postaviť na nohy, takže som spadla rovno na zem. Silno som si udrela koleno a bolo veľmi ťažké sa postaviť, tak som ostala na zemi. Ten chlap po mne strašne kričal a nadával mi. Potom mi strhol pásku z úst, chytil mi hlavu a pošepkal do ucha, že som jeho hračka a od teraz mu budem robiť poskoka. Keď to dopovedal odišiel si do auta po kľúče. Začala som plakať. Konečne, keď mi mal začať nový život, ma nejaký cudzí chlap unesie a uväzní??
V diaľke som uvidela nejakých ľudí. Toto je moja jediná šanca! Pozbierala som všetky sily, postavila som sa. Snažila som sa behať no s boľavým kolenom a zviazanými rukami to išlo ťažko. Nevzdávala som sa, neprestávala som. Začala som kričať o pomoc. To si už ten chlap v maske všimol a začal za mnou bežať a nadávať mi. Ja som začala ešte silnejšie kričať o pomoc. Jeden muž ma počul. Keď sa otočil a uvidel čo sa deje, rozbehol sa ku mne aby mi pomohol. No ja som už nevládala. Dokrívala som asi do polovice a od bolesti a vyčerpania som skolabovala. Prebrala som sa v rukách toho chlapa čo ma zachránil no keď som otvorila oči, zistila som kto to bol a skoro som znovu omdlela. Bol to....

Ak sa ti časť páčila, budem rada ak ma podporíš kliknutím na tlačítko vote❤️

Všetko to začalo tamWhere stories live. Discover now