Bir önceki bölüm pek bişey olmadı... hikayeyi nasıl devam ettirmem gerek bilmiyorum 🥺🥺🥺
2 gün sonra (pazartesi)
Louis hep yaptığı gibi erken kalktı. Annesi henüz evden çıkmıştı. Her zaman ki gibi sweatshirt ve kot pantolon giyindi. Ama hava oldukça serindi o yüzden ceketini de giyindi. Çantasını alıp aşağıya indi ve Vanslarını giyip dışarı çıktı.
Louis okula girdiğinde yine gidip banka oturdu ama bu sefer etrafa bakınmıyordu. Telefonunu çıkartıp internette dolanmaya başladı. O sırada yanında bir kıpırtı hissetti. Gelen Niall'dı.
- günaydın civciv
- günaydın kirpi
Louis oldu olası ona kirpi dendiğinde sinirlenirdi.
- sensin kirpi
- tamam ya sinirlenme
Yaklaşık 10 saniyelik sessizliğin sonunda Niall konuştu.
- hiç konuşamadık. Hafta sonu Harry ile nasıl gitti.
- iyi
-sadece iyi mi?
- dışarıdan göründüğü gibi soğuk değilmiş.
Louis bunu söylerken sırıtıyordu.
- Louis yoksa?
- Yoksa?
- ondan hoşlanıyor musun?!
- ne alakası var her iyi geçindiğin insandan hoşlanmazsın Niall.
Louis yanaklarının kızardığını hissediyordu. Niall'a doğru baktığında onun dalıp gittiğini gördü. Tam ne olduğunu soracakken Niall sakince ona dönüp konuştu.
- Larry
- Larry mi? O kim?
- Larry Stylinson
- dostum ne diyorsun cidden anlamıyorum.
- Harry ve sen ✨LARRY STYLINSON✨
- bende seni ciddi ciddi dinliyorum. Gidiyorum ben
- iyi git
Louis ayağa kalkıp dolabına gitti. Ders biyolojiydi. Harry ile ortak olan derslerden biriydi aöa bu sefer bu derste Niall yoktu. Genelde tek başına otururdu. Kitaplarını alıp dolabını kapattı. Ve sınıfa doğru yürümeye başladı. Sınıfa girip cam kenarında orta sıralardan birine oturdu. Dersin başlamasına yaklaşık 15 dakika vardı ve sınıfta Louis'den başka kimse yoktu. Louis cebinden kulaklıklarını taktı ve dışarıyı izlemeye başladı.
O sırada Harry'de dolabından kitaplarını almış sınıfa geliyordu. Sınıfa girdiğinde sadece cam kenarında oturmuş parlak mavi gözleriyle dışarıyı izleyen Louis'e baktı. O kadar masum ve şirin görünüyordu ki. Harry onun yanına adımladı. Orada olduğunu belli etmek için hafifçe öksürdü.
Louis duyduğu sesle kulaklıklarından tekini çıkararak kafasını sesin kaynağına çevirdi. Ve ormanlardan bile yeşil gözlerle göz göze geldi. Kısa bir sessizlik yaşandı yaklaşık 4 saniye kadar ama ikisine de yıl gibi gelmişti. Konuşan Harry oldu.
- Günaydın Louis
- Günaydın
- şey yanına oturabilir miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Number l.s
Teen FictionOkulun sessiz ve çekingen çocuğu bir gün okulun popüler ve basket takımının kaptanı olan çocuğuna gizli numaradan yazmaya karar verir. Louis!17 Harry!17