Bölüm.12

181 23 23
                                    

Heyyyyooooo yorum atmayı unutmayın


Çarşamba Okul Çıkışı

Louis

Gün boyu okul oldukça normal geçmişti. Harry öğlen yemeğinde yanına gelmişti beraber oturmuşlardı.
Louis okul kapısına doğru dalgın dalgın yürürken birinin ona seslendiğini işitti.

- Louis! LOUİS!

Arkasına dönüp baktığında ona doğru hızla gelen Harry'i gördü.

- efendim

- oh sana yetişebildim...

Harry bir kaç saniye nefeslendi ve yeniden konuştu.

- cumartesi günü maça gidicez ya o gün proje üstünde çalışamayız başka bi gün mü çalışsak?

- olur

Louis bir kaç saniye düşündü.

- aslında bugün olabilir... eğer işin yoksa.

- olur bana uyar.

Beraber Louis'in evine doğru yürümeye başladılar.

Yaklaşık 15 dakika sonra evdelerdi. Louis Harry'e salona geçebileceğini söyledi. Harry salona adımlarken o da arkasından geldi.

- Ben bişeyler hazırlıyım yemek yedikten sonra çalışırız

- tamam ben sana yardım edeyim.

Louis gerek yok dese de Harry peşinden gelmişti.

- istersen makarna yapabilir

- olur ben yardım ediyim

- yardım edilecek bişey yok sen otur.

- pekala

Harry mutfakta masaya oturup Louis'i izlemeye başladı. Louis tencereye su doldurup ocağın üstüne koymuştu. Daha sonra buzdolabına açıp kavanozda bir sos çıkarttı. Elini kavanozu sallarken Harry'e sordu.

- pesto sosu sever misin?

- evet severim


Yaklaşık 15 dakika sonra makarnalar hazırdı. Harry yardım edicem diye tutturunca Louis ona masayı hazırlanabileceğini söylemişti. Beraber masaya oturup yemeklerini yemeye başlamışlardı. Sessiz ortamı Harry bozdu.

- Tanrım Lou. Nasıl bu kadar iyi yemek yapıyorsun?

- abartma hazza alt tarafı makarna kaynatıp üzerine hazır sos koydum.

- onu yapamayanlarda var. Mesela ben. Ayrıca geçen hafta yaptığın kurabiyelerde çok güzeldi.

Louis Harry'nin iltifatları karşısında kıpkırmızı olduğunu hissediyordu.

- afiyet olsun...

- bana da yemek yapmayı öğretir misin?

- tabi öğretirim.

Sohbet ederken yemeklerini bitirmişlerdi. Odaya çıkıp çalışmaya başladılar. Artık buldukları bilgileri slayt haline getiriyorlardı. Uzun süredir çalıştıkları için ikisi de yorulmuştu.

- bence artık bırakalım

- bence de

Diye cevap verdi Harry.

- kahve içer misin?

- olur

Beraber yine aşağı indiler. Artık hava kararmıştı.Kahve yapıp oturmaya başladılar. O sırada Louis'in telefonu çaldı. Arayan Jay'di

Secret Number l.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin