Bölüm.14

154 20 3
                                    

Biraz geç oldu ama geri geldimmmmm......



Louis

  Okula vardığımda dersin başlamasına 10 dakika vardı. Normalde okula daha erken gelirdim fakat sabah ki olaylar...

Bahçeye girdiğimde Niall'ı göremedim. Bu yüzden direkt okula girdim. Nasılsa ilk dersiniz aynıydı. Hızla dolabıma yönelip kitaplarımı alıp sınıfa gittim. Niall her zamanki gibi cam kenarında oturmuş çikolata yerken telefonuna bakıyordu. Ben onun yanına oturunca kafasını telefondan kaldırdı.

- sonunda gelebildin. Erkenden okulda olurdun bişey mi oldu?

- yoo

Niall bir kaç saniye suratımı inceledikten sonra yine konuştu.

- hayır bişey olmuş çabuk anlat

- Dün okul çıkışı-

O sırada içeri öğretmen girdiği için devamını getirememiştim. Niall kulağıma  eğilip fısıldadı.

- ders çıkışı hemen anlatmak zorundasın.

40 dakika sonra zil çaldı. Ben kitabımı kapatırken Niall heyecanlı bir suratla beni izliyordu. Dayanamayıp hızla kalemleri topladı ve bana geri döndü.

- tanrı aşkına Louis biraz hızlı ol ve anlat.

- tamam anlatacam ama önce sınıftan çıkalım.

Koridora çıktığımız an başladım.

- dün çıkışta yanıma Harry geldi...

Bütün olayı hızlıca anlattım. Sabahkini anlatmamış olabilirim ama Niall'ın imalı konuşmalarına şuan katlanamazdım. Zaten yeterince kafam karışıktı.

- bu kadar olduğunu asla düşünmüyorum

Dedi niall ben dolabımı açarken.

- nasıl yani?

- sence ben buna inanır mıyım? Tanrı aşkına Louis kaç yıldır arkadaşız yalan söylediğini anlayabiliyorum.

- ne alakası var?

- dün gece fırtına vardı ve jay evde yoktu.

- evet nolmuş?

Sesimi sakin tutmaya çalışmıştım. Niall'a asla yalan söylemezdim. Birkaç kere denemiştim sonuç hep başarısız olmuştu.

- Louis senin fırtınadan ne kadar korktuğunu çok iyi biliyorum.

- evet korkuyorum ama bunun konumuzla ne alakası var?

- Louis Tomlinson sen dün gece Harry Styles ile birlikte uyudun değil mi?

Kimsenin duymaması için kısık sesle konuşmuştu.

- kes sesini Niall!

- yalan mı?

- değil! Oldu mu?

- Biliyordum

Dedi sırıtarak. Biraz durup tekrar konuştu.

- Larry Stylinson

- kim?

- Harry ve sen yeni shipim

- aman tanrım Niall ne saçmalıyorsun en alakası var?

Dedim sınıfa doğru yürürken.

- onu bunu boşver sabah ne olduğunu anlat DETAYLI bir şekilde

Kaçışım yoktu. Detaylı bir biçimde anlatmasam bile anlıycaktı. Bu sefer Niall beni sakince dinlemişti. Ondan beklenmiycek bir biçimde yüzünde ciddi bir ifade vardı.

- Louis?

- evet

- bu sefer şaka yapmıyorum. Harry'den hoşlanıyor olabilir misin? Hatta o da senden hoşlanıyor olabilir mi?

Dedi sınıfa girerken.

- ne alakası var?

- bence bunu düşün. Aranızda geçen konuşmaları, birbirinize davranışlarınızı en çokta hissettiğin duyguları.

O sırada içeri hoca girdi. Dersi Harry ve beni düşünmekten dinleyememiştim. Galiba Harry'den hoşlanıyorum...





Çok kısa bir bölüm oldu ama bence şirin...



Oy atmayı unutmayın ❤️

Secret Number l.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin