Üzgünüm bölüm biraz geç geldi...
Louis
Ben hala kendi düşüncelerimle savaşırken zilin sesi ile irkildim. Niall ile öğlene kadar derslerimiz farklıydı o yüzden ayrıldık. Öğlene kadar düşünmekten adam akıllı ders dinleyemedim.
Öğlem yemeği saati Harry
Sabahtan beri Liam ve Zayn'den görememiştim. Perşembe günleri derslerimizin çoğu farklıydı o yüzden kantinde buluşurduk. Ben telefonla ilgilenirken yanımda ki sandalyelerin çekildiğini hissettim. Tahmin ettiğim gibi gelenler Liam ve Zayn'di.
Beni beklettileri için söylenme vaktiydi.
- hiç gelmeseydiniz.
- abartma be
Diye çıkıştı Zayn. Sonra imalı bir şekilde konuşmaya başladı.
- Dün neredeydin?
Liam ona kızar gözlerle baktı.
- Niye soruyorsun?
- hiiç merak ettim.
Belli ki Zayn sabahtan beri bu konu hakkında Liam'ın başının etkin yemiş ki Liam hemen araya girdi.
- Yani Zayn demek istiyor ki dün Louis ile ne yaptınız?
Her şeyi anlatsam günlerce Zayn'den kurtulamazdım ama yine de anlattım.
Zayn ile Liam bana sırıtıyordu. "Ne var?" Diye önüz silkince. Zayn tam konuşucakken Liam onun ağzını kapattı.
Genelde önemli bişey olduğunda Zayn konuşmayı batırmasın diye yapardı bu hareketi.
Daha sonra konuşmaya başladı.- Dostum Sen baya baya Louis'den hoşlanıyorsun.
Hiçbir şey diyememiştim. Çünkü bende olabilir diye düşünüyordum. Fakat bunu başkasından duymak puzzle parçalarının yerine oturmasını sağlamıştı.
Liam Zayn'nin ağzından çekti fakat susmasını söyledi. Zayn normalde durumla dalga geçerdi ama şuan Harry'le düzgün bir biçimde konuşması gerektiğini biliyordu. Harry dönüp kaldığını fark ettiğinde konuştu.- dostum iyi misin?
Harry parlak yeşil gözlerini arkadaşlarına çevirdi.
- ben Louis'den hoşlanıyorum...
Allah rızası için bölüm atmışım gibi oldu ama zaten hikaye de kendi kendime takılıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Number l.s
Teen FictionOkulun sessiz ve çekingen çocuğu bir gün okulun popüler ve basket takımının kaptanı olan çocuğuna gizli numaradan yazmaya karar verir. Louis!17 Harry!17