Amelia odasına geçtikten kısa bir sonra gelen hizmetçiler banyo için hazırlıklara başladı.
"Sarah nerede Annie?" diye sordu genç kadın karşısında küvete sıcak su koyan kıza.
"Mutfaktaydı efendim. Akşam içim hazırlanması gerekenlere yardım ediyordu. İsterseniz çağırayım."
"Gerek yok. Sende çıkabilirsin. Kendim yıkanırım. İşim bitince seni çağırırım."
"Peki efendim." diyen genç hizmetçi hızlı adımlarla odadan çıktı.
Tek başına kalan Amelia üstündeki sabahlığı çıkartıp buharı tüten küvete girdi. Sıcak su kadının gergin olan bedenini sarmaladı. Yavaş yavaş gevşeyen bedeni ile rahatlayan genç kadın usulca bedenini yıkamaya başladı.
Genç kadın yeni keşfettiği bu duygularla ne yapacağını bilmiyordu. Tamam kocasına aşık olduğunu anlamıştı. Fakat duygularının karşılıklı olduğundan emin olamıyordu. Her ne kadar Sarah Alex'in de kendisine karşı bir şeyler hissettiğini ima etse de genç kadın bunu başkasından değil de adamın kendisinden duymak istiyordu. O da her evli çift gibi mutlu olmak, sevilmek istiyordu. İçine düştüğü bu durum karışık olan kafasını daha da karıştırmaktan başka bir işe yaramıyordu. Amelia bu tür konularda beceriksiz ise Alex ondan daha deneyimliydi. Sonuçta eve kuzen diye gelen metresinden başkası değildi. Genç kadın ise bu tarz şeylere yabancıydı. Evliydi fakat kocası tarafından sadece şiddet görmüştü. Değil aynı yatakta yatmak aynı odada bile fazla vakit geçirmemişlerdi.
Henry'nin probleminden dolayı genç kadın çok büyük acılar çekmişti. Şimdi ise olduğu yer bambaşkaydı. Kocasının kardeşi ile evlenmişti. Evlilikten hiçbir şey anlamıyordu. Bakireydi. Ve o iş nasıl yapılır, canı çok acır mıydı bilmiyordu. Alex'den de kötü muamele görür müydü?
Genç kadın bunları daha fazla düşünmemeye çalıştı. Ne kadar çok düşünürse geçmiş canını o kadar çok acıtıyordu.
Vücudunu yıkamayı bitiren genç kadın saçlarını da sevdiği aromalarla bütünleştirdikten sonra durulanıp havluya sarındı. Kıyafetlerini de aynı yavaşlıkta giyinen Amelia makyaj sandalyesine oturup ayna da kendisine baktı.
Alex'in dediği kadar güzel miydi sahiden? Çevresinden bu tarz iltifatlar alsa da pek üstüne durmamıştı. Fakat bugün Alex'in ona güzel olduğunu söylemesi onun hem hoşuma gitmiş hem de kalbine dokunmuştu. Halbuki Henry ona hiç güzel olduğunu söylememişti.
Ellerini siyah dalgalı ve beline kadar gelen saçlarında gezdirdi. Sonra masadan aldığı tarakla taramaya başladı. Gözleri yaptığı işi takip ediyordu. Saçlarını taraması bitince salık bırakıp kurumasını bekledi. Amelia ayna da kendine bakmaya devam ederken odasının kapısı açıldı"Efendim müsait misiniz?"
"Gel Sarah müsaidim."
Sarah başını kapıdan içeriye uzatıp Amelia'ya baktı. Onun aynanın önünde oturduğunu görünce hızlı adımlarla kadının yanına geldi.
"Keşke beni çağırsaydın. Tek başına neden yaptın ki. Bunun benim işim olduğunu biliyorsun."
"Önemli değil hem benim hoşuma gidiyor bazen böyle kendimle baş başa kalmak."
"Akşam yemeği on dakika sonra hazır olacak. Hazırlanman da sana yardım edeyim."
Sarah Amelia'nın bir şey demesine fırsat vermeden kadının ekindeki tarağı aldı.
"Sarah saçımı topuz değil de şöyle sade bir şekilde örsen olur mu. Sanırım biraz başım ağrıyor da topuz istemiyorum."
"Peki sen nasıl istersen."
Ardından genç kadının saçını tarayıp şekil vermeye başladı. Sade bir şekilde yaptığı örgüyü yine sade bir toka ile tutturan Sarah ona aynadan bakan Amelia ile göz göze geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET
RandomKocasının ölümü çok ani olmuştu. Genç kadın yasını mı tutsun yoksa kurtulduğu için sevinsin mi bilemeden kendini yeni bir evlilik ile karşı karşıya buldu. Hem de kocasının daha önce hiç görmediği abisiyle ve bu evlilikten kurtuluşu yoktu. Kardeşi...