Bölüm 5 ~ // Senin İçin Sadece Ben Varım //

7.4K 343 17
                                    



Genç adam karşında ona çaresizce bakan kadın yüzünden ne yapacağını şaşırmıştı. Derin bir nefes alıp konuşan kıza baktı.

"Bunun inatla falan ilgisi yok. Ben sadece.."

"Sen sadece ne? Biz evlendik farkındaysan. Sen artık benim karımsın ve evliliğimiz sadece kağıt üzerinde kalmayacak. Bu her şeyiyle gerçek bir evlilik olacak."

Alex böyle konuşurken genç kızın aklından başka düşüncelere geçiyordu. Genç kız istemeden de olsa onu kardeşi ile kıyaslamıştı. Düşünceleri yüzüne vuran kız karşısındaki adamın ona bakan gözlerinden habersizdi. Alex kızın yüzünden geçen ifadelere sinirlenip öfkeyle konuştu.

"Korkma ben o sadist kardeşim gibi değilim. Canını yakmayacağım. Fakat yinede senden görevlerini yerine getirmeni istiyorum." Kızı baştan aşağıya süzerek konuşmasına devam etti.

"İsteyip istememen de umurumda değil. Ben istiyorum o da yeter." dedi.

Aslında genç adam böyle biri değildi. Tabi ki kıza istemediği hiç bir şey yapmayacaktı. Ama nedense bu kız ona istemediği şeyler söyletiyordu. Ee şimdi ne olacak Alex Amelia'yı isterken Amelia Alex'i istemiyordu. Bu şekilde nasıl devam edeceklerdi. 

"Bak tamam bu gece sana dokunmayacağım. Sen biraz alışana kadar sabredeceğim. Fakat aynı yatakta yatacağız. Ayrı oda ayrı yatak yok. Yatmak için hazırlan."dedikten sonra banyoya giden genç adam musluğu açıp soğuk suyu yüzüne çarparak derin derin soludu. Aynı yatakta dokunmadan nasıl... kendi kendini tuzağa düşürmüştü. Vücudu yara izleriyle dolu bu kızı neden bu denli istediğini anlamıyordu. Hayatında o kadar fazla kadın olmuştu ki saymaya kalksa herhalde sabaha kadar sürerdi. Oysa şimdi kardeşinin artığı olan bu kadına... Yok canım aşk kim o kim olmaz diyerek kendini telkin etti. 

Banyoya giden Alex'in arkasından bakan Amelia duyduklarını hazmedemiyordu. Bu adam neden bu konuda bu kadar inatçıydı ki neden? Gitsin kimle isterse onunla olsun ona karışmasın yeter diyerek düşündü. Genç adam gelmeden önce elbisesinden kurtulup geceliğini giymeliydi. 

Sarah her şeyi düşünmüş onun için odaya bir gecelik bırakmıştı. İyi de yapmıştı ama daha sade ve kapalı bir şey seçseydi iyi olurdu.Elini uzatıp geceliği aldı. Kırmızı gecelik sanki ona sırıtarak bakıyordu. 'Beni giymek zorundasın' diyormuş gibi duruyordu. Amelia geceliğe kötü kötü baksa da el mecbur giyecekti. Uzun olan ama derin yırtmaç ve göğüs dekoltesi ile neresini kapatacağını bilemeyen kız hemen kendini yatağa atıp yorganı üzerine kadar çekti. Zira Alex'in onu böyle görmesini istemiyordu. 

Ama bilmediği şey ise genç adamın onu banyo kapısından gözetlediği idi. 

Genç adam kızın kendisini saklamasına bir anlam veremedi. Sonuçta ilk defa bir adamla yatmayacaktı ya. Kapıyı yavaşça açtı daha iki adım atmıştı ki kızın hızla gözlerini yumduğunu gördü. 

"Yeter ama bunu sen istedin." diye fısıldayarak hızla yatağa girdi. Kızı belinden çekip kendi göğsüne yasladı. 

"Bak bana sanki sapıkmışım sen de masum bir bakireymişsin gibi davranma. Beni çileden çıkartıp istemediğim şeyler yaptırtma." 

Amelia korkuyla adama baktı. Belki de ona doğruyu söylemeliydi. 

"Ben aslında ben.."sesi titrek çıkmıştı.

"Sen ne?" Kızın bu tavırları Alex'i daha da sinirlendiriyordu. 

"Sen ne? Söylesene susma. Konuşsana." Amelia'nın korkudan gözünden yaşlar akmaya başladı.

"Şimdi neden ağlıyorsun ki?"

"Alex ben Henry'le hiç.."

"Hiç ne?"

"Hiç yapmadık." Adam kaşlarını çattı. Kızın dediklerinden hiç bir şey anlamıyordu.

"Ne yapmadınız?"

"Anla işte hiç şey yapmadık."

"Nasıl yapmadınız? Siz iki yıla yakın evli kaldınız. Nasıl ya?" Kızın omuzlarından tutup yatağa sırt üstü bastırıp üzerine çıktı.

"Sen neden bahsediyorsun? Tamam kardeşim pek normal biri değildi ama iki yıldır seni.. Konuşsana" Amelia'nın omuzlarına tüm kuvvetiyle bastırıyor bu da genç kızı korkutuyordu. Canı yanan genç kızın aklına birden eski anıları geldiği için daha korkmuştu. Adamın "KONUŞSANA!" diye bağırmasıyla ağzından çıkanlara mani olamadı.

"Senin kardeşin iktidarsızdı  tamam mı? Bunun acısını da iki yıl boyunca bana işkence ederek çıkarttı."

Alex şok olmuştu. Bu kız neler saçmalıyordu böyle?

"Bana daha önce yaralarımı kimin yaptığını sormuştun ya. Haklıydın bunların hepsini bana kocam yani senin kardeşin yaptı.

"Yalan söyleme bu söylediklerin doğru olamaz! Olmaz olamaz."

"Yalan söylemiyorum. İki yıl boyunca işkence yaptı. Sonra da kendi canına kıydı." Alex yattığı yerden hızlıca çıktı. Ellerini saçlarına geçirmiş adeta onları yoluyordu. 

Amelia ise yatakta oturur vaziyete geçerek dizlerini kendine çekti. Kafasını dizlerine gömüp usul usul ağlamaya devam etti. 

Alex genç kıza bakınca içinde bir şeyin parçalandığını hissetti. Kim bilir bu zavallı o manyakla ne kötü, ne korku dolu anlar geçirmişti. Tekrar yatağa gidip kızın yanına oturarak onu kollarının arasına aldı.

"Hişşt! Tamam ağlama artık" Amelia'nın saçlarını okşayarak konuşmasını sürdürdü.

"Artık onunla değilsin. Ben senin canını yakmayacağım. Bana güven. Artık o kötü günlerin bitti."

Genç adam kızı teselli etme işini çok sevmişti. Kız rahatlayarak adamın göğsüne daha da sokuldu. 

Alex dayanamayarak kızın çenesinden tutup kafasını kaldırdı.

"Artık ben varım senin için. Sadece ben." diyerek usulca kızın dudaklarına yaklaşıp öptü. 

Yavaş yavaş ilerleyip kızı korkutmadan yaklaşacaktı.

İlk hamlesi başarılı olmuştu. 

Çünkü Amelia da ona karşılık vermişti. 

İlk öpücükleriyle de birbirlerinin kalplerine işlemişlerdi.. 

Haberleri olmasa da..

ESARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin