Bölüm 8 ~ // Henry? //

6K 230 17
                                    




Multimedia da Nathan var... :)




Kocasının gerildiğini anlayan Amelia önce kocasına sonra da onun baktığı tarafa baktı ve gördüğüne inanamadı.

Karşısında kuzeni Nathan gülümseyerek ona bakıyordu. Kuzeni onların yatak odalarında hatta yatakta olmalarına bile aldırmadan yüzündeki büyük sırıtışla onlara bakıyordu.

"Kuzen!" diye bağırarak yatağa onların tam ortasına atladı. Şaşkınca bakan çifte aynı anda sarıldı.

"Ah! Amelia canım kuzenim benim. Seni o kadar çok özledim ki anlatamam." Kadının yanaklarına kocaman bir öpücük kondurup yanında ona buz gibi bakışlar atan Alex'e döndü.

"Oooo! Yeni enişte sensin demek. Tanıştığımıza memnun oldum. Laf aramızda kalsın seni daha çok beğendim. Kardeşinin nasıl diyeyim çok gıcık. Peki sen nasılsın? Ben ata binmeyi severim, ya sen? Kılıç kullanmayı da severim."

Alex karşısındaki adamın boş konuşmalarına bir anlam verememişti. Bu adam kimdi ve neden odalarında hatta yataklarında bulunuyordu.

"Arkadaşım sen kimsin? Canına mı susadın yoksa fazla mı cesursun?" Yanındaki adam ise hiç umursamadan hala ortalarında yatmış gülüyordu.

"Sana söylüyorum hemen yatağımdan ve odamdan çık! Alta katta beni bekle düello silahlarını alıp geliyorum."

"Hop hop hop! Dostum biraz sakin olur musun? İlk başta da söylediğim gibi ben Amelia'nın kuzeniyim. Buraya da sizi tebrik etmek için geldim."

Alex öne doğru eğilerek karısına baktı. Karısı, kıpkırmızı bir yüzle ona bakıyordu.

"Alex bu benim anne tarafından kuzenim Nathan. Kendisi biraz sıcakkanlıdır."

Genç adam kaşlarını çatarak sinirli bir tebessüm etti.

"Biraz sıcakkanlı biraz Tanrı'm iyi ki biraz yani... Biraz daha sıcakkanlı olsa bize ne yapacak bilmiyorum."

"Yapma be enişte ben sizi görmek için kaç günlük yoldan geliyorum senin söylediğine bak."

"Sahi kaç günlük yoldan geliyorsun?"


Alex sorduğu soruya inanamıyordu. Hatta kendine bile inanamıyordu. Daha biraz önce karısıyla sarmaş dolaşken şimdi ise; karısıyla aralarında uzanmış olan bu ilk defa gördüğü adamla durmuş muhabbet ediyor Alex de izin veriyordu.

"Nathan rica etsem yatağımdan kalkar mısın? Ben o kadar rahat bir adam değilim. Kuzeni de olsan olmaz. Şimdi sen bizi alt katta oturma odasında bekle bizde peşinden geliriz. Konuşmaya orada devam ederiz."

Sakince konuşmaya çalışıyordu ama yanındaki bu adam elini karısının bacağından çekmediği için kalbinde akmaya başlayan volkanı durduramıyordu.

Amelia müdahale etmesi gerektiğinin farkındaydı. Müdahale etmek istiyor ama cesaret edemiyordu.

"Peki peki tamam siz çifte kumruları yalnız bırakıyorum. Fakat hemen gelmezseniz tekrar gelirim ona göre."

İki yanında bulanan çifte sarılarak yataktan hızlıca indi.

"Aşağıda bekliyorum" diyerek odadan çıktı.

Alex elini alnına götürüp şakağını ovuşturmaya başladı.

Amelia kocasına baktı.

"Üzgünüm kuzenim biraz rahat bir insandır."

ESARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin