Part 3: Chal do na sath mere

1.5K 79 6
                                    

Part 3

"Tumhe mere sath waat guzarna hoga"

Did he just say that?

I looked at him with dropped jaw.

"Aise kya dekh rahi ho? Waqt guzarne ko kaha hai, RATH guzarne ko nahi" he said stressing the word Rath.

Ok...I was embarassed but I can't give up. Can I?

"Kisi ajnabi ke sath waqt guzarna, kisi jaanewale ke sath rath guzarne se kam nahi hai"  I tried to cover up. Did I sound lame? May be. Who cares! I shrugged.

"Wah kya logic hai!" He definitely sounded sarcastic. "Par itna to thei hai ke tum mujhe ajnabi manti ho"

 

"Ajnabi ko ajnabi nahi manungi to aur kya manungi?" I stated the obvious.

"Isiliye to maine kaha ke tumhe mere sath waqt guzarna hoga"

 

"Why would I do that? Care to explain?" 

 

"Kyunki jahan tak mai dekh sakta hun yahan aas paas koi aur ajnabi nahi hai jo meri point prove karne keliye ek sherni ke sath waqt guzarne ka risk lega. So its me jise ye stunt azmana padega"

 

 

"How dare you call me a sherni?"

 

"Harkatein to tumhari aisi hi hain!" He dared to smirk again. I so want to kill him, but bound by laws.

"Mai tumhare paas bath hi kyun kar rahi hun. Shut your stupid mouth and just leave me alone"  I folded my arms across my chest yet again and turned to the opposite direction.

"Dar gayi South Indian"

 

I know he was trying to instigate me. Does he think I am a fool? I ain't giving up so easily. I sat unfazed.

"Waise tareeqa achha dhoonda hai haar se bachne ka. Janti ho ke mai apni point prove karke jeet jaunga, isiliye baat na karne ka bahana karke peeche hat gayi. Challenge se itna hi dar lagta hai to pehle hi bata deti. Mai aise hi peeche hat jatha"

 

Now this was too much to handle. Baat meri ego pe agayi hai yaar,aise thodi na chodungi.

"Mai.kisise.nahi.darti" I said emphasizing each word, but without looking in his direction.

"Achha??? Mujhe to nahi lagta. Mujhse ankhein milane se dar rahi ho, challenge kya jeetogi?"

 

He had the audacity to say that?

Dr.Ishita Iyer you can't lose to an annoying stranger.

Give it back to him. I told myself before turning to him in full rage, grabbed his collar, pulled him closer, looked into his eyes and said, "Mai kisi se nahi darti" 

 

He was definitely shocked. I could see it in his expressions. See I won! I mentally applauded for myself. Now my turn to smirk Mr.Stranger and I smirked triumphantly and left his collar, pushing him away.

"Boo...is baar mai sach me dar gaya"

 

I smirked again.

Char Kadam: IshRa FanFic #Completed Where stories live. Discover now