Vi var nu utanför killarnas studio som Omar hade berättat lite om under tågresan hit.
Kom säger han och tar min hand och går in genom studions dörr med mig släppandes efter.
När vi kommer in står 3 hyfsat snygga killar där och pratar med varandra.
"Ohhh!"
Säger dom alla i kör när dom får syn på oss.Den längsta killen som har en keps på sig och har blontbrunt hår och blåa ögon buss visslar och säger sedan med ett flin på läpparna
"Jaså Omar du har gått och skaffat
brud!"
"Jajemen!"
Säger Omar och ler ett stolt leende.Omar släpper försiktigt min hand och gör en brohug med var och en av killarna.
Sedan säger Omar
"Liva det här är Oscar"
Och pekar på killen med blont fluffigt hår och blåa ögon,
"Det här är Felix"
Och pekar på killen som buss visslat åt oss och sist säger han
"Och det här är Oscar men genom att vi har två Oscar i bandet kallar vi han Olly fast om du tycker det blir krångligt går det bra att du kallar honom Ogge eller Og också!"
"Neejj, Omar jag är ju Batman!"
Säger han som tydligen heter Oscar fast kallas Olly.
Alla brister ut i skratt.
"Okej, Batman!"
Säger jag efter min skratt attack.Mer hinner vi inte säga för in genom en dörr längre bort i rummet kommer en lång blond man med svarta glasögon och en något kortare kvinna som har brunsvart hår åt sidan med bruna ögon, hon liknar faktiskt Omar lite gran.
"Killar vi börjar vårt pass nu!"
Säger den blonda mannen och gör en schest med ena handen som visar att dom ska komma."Ohh hej, vem är det här då Omar?"
Säger kvinnan som nyss kommit in och ler vänligt mot oss.
"Det är Liva min flickvän"
säger Omar stolt och ler sitt vackra leende.
"Grattis Omar! Liva jag är Katia Omars kusin men även killarnas maneger"
Säger hon och skakar sedan min hand.
"Och jag är Daff också deras manager"
Säger Daff kort där efter och skakar även han min hand.Sedan går vi in till deras danssal.
Medan Felix, Olly och Oscar går till mitten av danssalen stannar Omar kvar vid mig och säger
"Vi ska öva på att dansa och sjunga för vi ska ha ett litet uppträdande på plattan här i Stockholm om en vecka, så du får nog tyvärr sitta här på golvet och titta på när vi dansar och hålla på med din mobil eller något?"
Säger Omar och kramar om mig och innan han går pussar han mig mjukt på kinden.
"Lycka till!"
Säger jag och sätter mig sedan ner på det kalla bruna trägolvet.Musiken börjar strömma ut genom högtalarna och killarna ställer sig i olika positioner.
"When i wake up in the morning
put on my jordans turn up my swag and i whistle"
Börjar Omar att sjunga.
Åhh gud han sjunger verkligen som en ängel, tänker jag tyst för mig själv.Efter en kort stund börjar alla dansa medan dom sjunger.
Jag visste att dom var bra på att dansa men om jag ska vara helt ärlig så trodde jag inte att dom var så här bra på att dansa!
När killarna har dansat och sjungit dom 3 låtarna några gånger som dom ska uppträdda med på plattan.
Säger Daff
"Bra jobbat killar ni kan få vara lediga resten av dagen!"
"Yes!"
säger alla killar i kör
Och gör high-five med varandra.
Sedan går alla fyra mot mig.När dom är framme vid mig säger jag och ler
"Ni är ju sjukt begåvade!"
Alla killar skrattar till lite och medan dom skrattar så säger Omar
"Du är sjukt begåvad!"
Och blinkar till med ena ögat.
"Haha, ahh!"
Säger Felix och ler kort där efter.
"Vaaaaa!!? FELIX! Hon är min!"
Säger Omar förvånat och lite argt.
"Sorry får man inte ge en komplimang eller!?"
Försvarar Felix sig.
"Omar du behöver inte vara så överbeskyddande!"
Säger jag och ler lite osäkert.
"Du har rätt"
Säger han och får en rosa nyans på kinderna.Efter en lång stunds tystnad säger Oscar
"Killar ska vi gå hem till mig och hänga? Liva du får också hänga med om du vill?"
"Visst bror"
Svarar Felix och Olly glatt.
"Vill du hänga med?"
Frågar Omar osäkert mig.
"Aa"
Säger jag som svar.
"Då hänger vi med!"
Säger Omar kort efter min bekräftelse och ler ett vackert och alldeles underbart leende.
YOU ARE READING
Utan dig är jag inget || O.R
FanfictionLivia är 19 år och hennes liv är helt förstört... En dag inträffar det hemskaste som kan hända Livia och hon bestämmer sig för att det har gått för långt och är redo att ta det sista steget... Men något mirakulöst händer och Livia träffar Omar en kä...