Jag tittar upp på Omar och möter hans blick och sen säger jag
"Tack för att du finns Omar för utan dig skulle jag inte finnas längre och utan dig är jag inget!"Omar lutar sig fram för att kyssa mig men jag bara tittar på han.
Alla celler i min kropp vill ha honom, kyssa hans mjuka läppar, känna hans varma andetag mot min hud, Men jag kan inte! Han förtjänar inte mig!När det är tre millimeter emellan oss viker jag undan och säger
"Förlåt Omar men jag kan inte...."Sedan springer jag nedför trappan och ut genom dörren utan mina skor.
Tårarna bara forsar nedför mina kinder.Jag springer till en strand och sätter mig i sanden med benen ihop kurade.
Hur kunde jag!??
För jag menar jag älskar ju honom med hela mitt själ!Jag gjorde nog rätt även om det krossade mitt hjärta totalt.
för jag kunde inte bara kyssa honom för han är ju en helt underbar och en så sjukt fin människa och därför förtjänar han inte en slampa som mig!
Och vi har ju dessutom inte ens känt varandra i en hel dag!Jag hör någon som springer flåsandes en bit bort ljudet kommer bara närmare och närmare men jag bryr mig inte om att titta bak jag orkar bara inte just nu.
Efter en stund känner jag en hand på min axel sedan hör jag Omars vackra röst fast som nu låter väldigt ledsen som säger
"Du Livia förlåt jag kanske var lite på vi träffades ju idag! Och jag förstår om du inte känner likadant!"Jag sitter och stirrar på Omars ansikte en stund medan jag är alldeles stum.
Hans ansikte är helt blött av tårar och det blir bara blötare och blötare för varje sekund som går.
Efter han har sagt det börjar han gå bort ifrån mig.Jag klarar inte av att se en sån underbar människa i det här skicket!...
"Nej snälla Omar vänta!"
Säger jag och springer ikapp
Han stannar och tittar på mig med röda sönder gråtna ögon och säger
"Du vill ju inte ha mig varför kom du då!?""Snälla Omar det var inte meningen jag tror jag känner likadant men du förtjänar bara inte mig, du förtjänar någon annan som är mycket bättre än mig!"
Stammar jag fram medan jag gråter."Vadå någon annan det är ju dig jag vill ha!"
Säger Omar med en ostadig röst."Du är ju hur fin som helst och titta bara på mig!"
Säger jag som svar på hans fråga."Du är så mycket finare än mig bara så att du vet!"
Säger han och flinar till sedan lutar han sig fram och kysser mig men det här gången drar jag mig inte ifrån den här gången kysser jag tillbaks.När vi avlutat kyssen tittar vi båda på varandra med två stora leenden på läpparna.
Sedan går vi hand i hand hem till Omar och mitt nu såkallade hem.
När vi kommit hem går vi upp till Omars rum och sätter oss på hans säng.
"Vill du sova här inatt?"
Säger han efter en kort stunds tystnad.Han är ju så söt så varför säga nej!?-
Tänker jag för mig själv."Ja varför inte!"
Säger jag och pussar han på kinden.
Han skrattar sitt söta skratt och säger sedan
"Du Liva är det okej om jag sover i bara kalsonger?""Om det är okej om jag bara sover i tröja så?"
Säger jag och rodnar.
"Det är alltid okej!"
Säger Omar och kysser mig."Bara en sak kan jag få låna en T-shirt eller nått att sova i för jag har ju bara dom här kläderna?"
Säger jag och och pekar på mina kläder som jag har på mig.
"Haha aa en sak bara den är nog förstor!"
Säger Omar och ger mig en T-shirt som det står
"RIRI, THE QUEEN OF THE WORLD" på med stora bokstäver."Då går jag och byter om då!"
Säger jag och går sedan och byter om på mitt rum till den lite förstora
T-shirten som i det här fallet nästan går ner till mina knän.När jag kommer till baka möts jag av en Omar som bara står i kalsonger.
Jag studerar han noga
Aså shit vilken kropp!
Jag fastnar på hans vältränade mage med sexpack och står där och stirrar i kanske tio minuter!Men jag väcks ur mina tankar av att Omar säger
"Ja jag vet att jag är snygg, men Liva stå inte här och stirra hela kvällen!"
Inte för än då märker jag att jag har stått och stirrat på han en ganska lång stund.
Jag rodnar till och blir lika röd som en tomat.
Shit vad pinsamt!-Men ska vi gå och läggs oss då?-
Säger Omar och ler sitt vackra leende mot mig.
-Yes-
Säger jag och ler mitt dock inte lika fina leende tillbaka.Jag lägger mig först i sängen och sedan kommer Omar som bara har kalsonger på sig.
Han lägger sin ena arm runt min midja.
Jag känner hans andetag bränna i min nacke sedan viskar han i mitt öra
"Jag älskar dig Liva!-"
Sedan kysser han mig i nacken.
"Jag älskar dig med Omar!"
Viskar jag tillbaka.Sedan somnar jag i Omars famn med ett stort leende på mina läpparna.
YOU ARE READING
Utan dig är jag inget || O.R
FanfictionLivia är 19 år och hennes liv är helt förstört... En dag inträffar det hemskaste som kan hända Livia och hon bestämmer sig för att det har gått för långt och är redo att ta det sista steget... Men något mirakulöst händer och Livia träffar Omar en kä...