1.1 || Skratt och plask

120 8 1
                                    

Jag vaknar upp med en hemskt huvud värk och av Omar som försiktigt stryker över mitt hår
"Godmorgon älskling"
Säger han med sin sexiga morgon röst och lämnar en blöt kyss på min panna.

"Godmorgon, vad hände igår? Jag minns inget..."
jag kissar mot morgonsolen, som svagt lyser in genom persiennen.

"Felix drogade och våldtog dig, men du behöver inte oroa dig, allt är löst redan"
Han tar försiktigt tag i mig och drar mig mot sig när Wilnur ifrån nedervåningen ropar
"Frukosten är klar"

Omar suckar tungt, antagligen för att han bokstavligt talat tänkt äta upp mig, haha!

När vi kommit ner till köket ifrån övervåningen frågar Wilnur oss om vi har lust att följa med till badhuset i Göteborg.

Både jag och Omar väder snabbt våra blickarna mot varandra och ler exalterade medan vi nickar svagt.

*^*^*^*^*^*^*^*^
"Kom Livia vi har inte åkt den här än!"
Säger Omar leende och tar upp en dubbel gummiring.

Vi springer och springer upp för trappan som aldrig tycks ta slut.

När vi väll är uppe på plattformen ställer vi oss båda andfådda i kön.

Det går snabbt och rätt vad det är så är det våran tur.

Omar lägger ner dubbleringen på
plattan med vatten och sätter sig fram på ringen och jag bak.

Sedan släpper han handtagen, medan jag lindar mina armar runt hans vältränade mage och vi far iväg med en väldig fart, neråt i ett mörker.

"Så jäkla kul!"
Skriker Omar skrattandes och plötsligt svänger vi upp mot kanten, Omar tittar snabbt bak på mig och vi båda börjar skratta som aldrig förr.

Vi åker vi ut ifrån rutschkanan i en liten pool och ett stort plask bildas medan vi gapskrattar högt.

"Turturduvor upp ifrån bassängen nu det kommer andra efter er!"
Muttrar en sur käring och blänger surt på oss.

Omar struntar i vad käringen sagt och lutar sig istället fram för att kyssa mig, men i samma veva som våra läppar möts får vi en väldig stött och vår ring far framåt, det har nämligen kommit en till ring bakom oss.

Vi kliver upp ifrån poolen.
"Ska vi åka något annat?"
Frågar Omar.

"Jag vill bubbla bubbelpol"
Säger jag bestämt och drar med mig Omar.

Efter en stund möter vi den sura kärringen igen som blänger avskyvärt oss.

"Jävla muttra käring!"
Klämmer Omar ur sig.
Jag slår honom löst på armen och vi båda börjar skratta medan vi snabbt går därifrån.

Vi kommer fram till bubbelpoolen som för en gångs skull faktiskt är folktom, vilket inte är vanligt här!
För jag menar vi är ju i Göteborg Sveriges näst största stad, men det är ju lunch nu så alla är väll och äter antar jag.

"Du är så otroligt fin Livia!"
Säger Omar och lyfter försiktigt upp min haka.
"Nej, du är så otroligt mycket finare än mig!"
Säger jag bestämt och ler.
Ett skratt slinker ut Omars mun,
"Livia, jag älskar dig mer och mer för varje dag!"

Omars ögon är nu fästa vid mina som första gången vi mötes på bron.
Tänkt att han som sitter framför mig nu räddade mitt liv, jag kunde aldrig tro första gången vi mötes att han skulle bli min alldeles egna, någonsin!

Omar lutar sig fram och vi möts i en passionerad kyss som sedan övergår till hångel.
Min alldeles egna Omar.

Utan dig är jag inget || O.RWhere stories live. Discover now