"Liva skynda, festen börjar snart!"
"I'm done baby!"
Ropar jag som svar och börjar gå nedför trappan.Omar får nu syn på mig och stirrar med vidöppen mun.
"Vad tycks?"
Säger jag skrattandes."Damn baby!"
Jag spricker upp ett stort leende åt hans reaktion innan jag går närmare och pressar mina läppar hårt mot hans.Efter någon minut släpper vi kyssen
"Du Livia"
Säger Omar."Aa"
"Jag kom på att vi inte berättat om vårat förhållande för alla Foooers, det är nog bäst om jag gör det annars kan det bli fel om någon ser oss på stan ikväll!"
"Du har nog rätt!"
Säger jag och vi tar en bild där vi kysser varandra.@Omarrudberg
WHAT'S UP FOOOFAMILY?💥💥💥
Okey now let's be serious!
Some of you have see that i have been whit a girl whit name Livia for some time and yeah that's my girlfriend but also my new sister in my family, so don't hate at she, if you hate you not real Foooer.
Hope you all have a great night even if you maby angry or sad now XOXO Omar❤️~^~^~^~^~^~^~^~^~
Omar öppnar dörren och vi möts direkt utav en tjej i våran ålder, hon får syn på Omar och spricker direkt upp i ett leende
"Nämen tja Omar""Tja"
hon omfamnar honom i en stor kram och jag kan inte låta bli att spricka lite inuti.När hon släppt kramen inspekterar hon mig ifrån topp till tå, Omar harklar sig
"Livia, min tjej""Jaha hej, Mira Omars bästa vän, trevligt att träffas"
Säger hon med ett leende på läpparna och skakar min hand."Kom in"
Mira gör en schaset med handen och vi kliver in i lokalen.
Musiken dunkar högt, fulla ungdomar dansar till musiken och i varje hörn står personer och hånglar.Plötsligt känner jag ett par kalla händer på mina axlar, jag stelnar till.
"Tjena"
Det är Felix röst, jag blir med genast lugnare.
"Tjena"
Svarar jag och Omar i kör."Jag ska bara gå på toa, be right back bae"
Omar kysser mig och går."Rätt nice fest va?"
Frågar Felix"Ja helt ok"
Det är en stunds tystnad innan Felix återigen öppnar munnen
"Jag ska ta något att dricka, du vill inte ha något?""Jo, jag tar gärna något att dricka, men igen sprit jag dricker inte"
"Okey"
Felix vänder mig ryggen och går.Efter någon minut kommer Mira fram till mig
"Hej, Livia var det va?""Aa"
"Du såg så loney ut, så jag tänkte att jag kan göra dig sällskap en stund"
"Haha tack, men du behöver verkligen inte, Omar är på toa och Felix hämtar något att dricka, dom är snart tillbaka"
Jag och Mira står och pratar en stund om allt möjligt.
"Hej Mira"
Det är Felix som kommit tillbaka, han har två röda plastmuggar i handen och ler."Hej, Felix kul och se dig, men jag måste nog dra nu"
"Hejdå, hoppas vi ses igen"
Säger jag och ger Mira en kram innan lämnar mig och Felix.Felix sträcker fram sin hand emot mig med en av dom röda plastmuggarna
"Varsågod""Tack så mycket Felix!"
Säger jag och tar en stor klunk utav innehållet.Jag känner direkt hur huvudet börjar snurra och hur balansen samt synen försämras.
"Felix"
Mumlar jag och han trycker sina läppar emot mina.
___________________
VARNING för känsliga läsare, nu kommer en aning dirty.
___________________Efter ett tag släpper han kyssen och trycker upp mig emot väggen där han klämmer på mina bröst.
"Du gillar det va?"
Allt jag vill är att skrika, skrika högt rätt ut över lokalen och putta bort Felix, men det går inte min kropp är som förlamad"Varför frågar jag ens? Ofcourse you do"
Han trycker åter igen sina äckliga läppar emot mina och vi börjar hångla.
HJÄLP, SNÄLLA NÅGON HJÄLP MIG!!!!Plötsligt får jag syn på Omar som förvirrat tittar sig omkring, antagligen letar han efter mig och Felix
OMAR, OMAR SNÄLLA HJÄLP MIG!!!! Skriker jag inombords, men Omar hinner inte få syn på oss för Felix drar in mig i ett rum.Han puttar ner mig på sängen och lägger sig över.
Först hånglar vi, men sedan börjar Felix leta sig neråt, han kysser mig på halsen och stannar vi brösten där han sliter av mig skjortan som han kastar iväg.
Han klämmer på brösten och kysser dom vilt samtidigt som han letar sig ner innanför byxlinningen, fyfan Felix Sandman, hur kan du? Du våldtar din bästa väns flickvän...
Han tar plötsligt en paus i det hela och jag tror äntligen att det är över, men det ät långt ifrån över...
Han börjar klä av sig till hans står där helt näck och sliter av mig byxorna samt skorna.Där ligger jag nu helt naken och drogad på en säng någonstans i Göteborg och framför mig står min pojkväns bästa vän redo att våldta mig.
STAI LEGGENDO
Utan dig är jag inget || O.R
FanfictionLivia är 19 år och hennes liv är helt förstört... En dag inträffar det hemskaste som kan hända Livia och hon bestämmer sig för att det har gått för långt och är redo att ta det sista steget... Men något mirakulöst händer och Livia träffar Omar en kä...