Jag vaknar upp av att solen skiner in genom fönstret.
Jag tittar upp på Omar där jag ligger.
Åhh gud vad gullig han är när han sover!
Tänker jag tyst för mig själv.Jag lägger försiktigt undan hans arm som beskyddat legat om mig och kliver försiktigt upp ifrån sängen så att jag inte väcker honom!
Sedan går jag och byter om ifrån Omars tröja till mina egna kläder.När jag har bytt om känner jag ett par armar runt min midja.
"Godmorgon!"
Säger Omar med sin sexiga morgon röst."Godmorgon själv!"
Säger jag som svar och får sedan en kyss av Omar."Är vi tsm nu?"
Frågar jag han osäkert medan jag tittar upp på honom med mina ljus blåa ögon."Om du vill?"
Svarar Omar."Ja jag vill, jag älskar ju dig Omar!"
Säger jag glatt och sedan hoppar jag upp i hans famn."Jag älskar dig med Livia!"
Jag hör ett glatt skratt ifrån dörröppningen sedan hör jag Wilnurs glada stämma som säger
"Kom nu små turturduvor och ätt lite frukost med mig och Thomas klockan är 10 nu!"Ohh shit vad pinsamt hur länge har hon stått där egentligen!?
Tänker jag chockat för mig själv."Mamma hur mycket har du sett?"
Frågar Omar Wilnur kort därefter.Jag börjar le lite gran över att vi har haft samma tanke.
"Ganska mycket!"
Säger hon och blinkar till med ena ögat.Sedan går vi ner för att äta frukost.
När vi är framme vid köksbordet står en man där som ser ut att vara väldigt trevlig han hälsar och säger att han heter Thomas och jag hälsar såklart tillbaka.
Jag och Omar sätter oss sedan ner vid köksbordet.
Sedan tittar jag ut över den spanska frukosten som står uppdukat på bordet.Jag tittar lite noggrannare på maten det ser ut ungefär som en Svensk frukost men jag antar att det är så en spansk frukost ser ut.
Jag avbryts med mitt studerande av att Omar säger
"Vill du ha?"
Medan han räcker fram en talrik med rostade mackor.
"Visst, okej!"
Säger jag som svar och tar sedan för mig två mackor ifrån den vita porslins talriken.Efter det tar jag för mig resten av maten som är uppdukat på det lilla träbordet.
När vi har ätit oss mäta och belåtna och pratat en hel del går jag och Omar till toaletten som ligger på nedervåningen för att borsta tänderna och göra oss klara för dagen.
När jag har borstat mina tänderna klart kommer jag att tänka på att Wilnur sa under frukosten att det var okej om jag lånade lite av hennes smink .
Så jag säger
"Du Omar vart har Wilnur sitt smink?"
"På skåpet där uppe!-"
Mumlar en Omar fram som har fullt med skum i och utanför munnen och tandborsten i högsta hugg medan han pekar på en hylla bredvid duschen.Jag skrattar till lite åt hur han ser ut när han pratar.
"Vad!?"
Säger Omar, men jag svarar inte utan börjar bara att skratta ännu mer.Jag tar ner nesesär som står uppe på hyllan som Omar nyss pekat på
och tar en snabb titt ner i nesesären
jag hittar en ögonbryns penna och en mascara ifrån meybyline ny york och som jag sedan tar upp och sminkar mig med för idag känner jag helt enkelt bara för att sminka mig lite lätt!Sedan ställer jag tillbaks nesesären på sin hylla.
Efter det borstar jag ut mitt långa mörkbruna hår innan vi går vidare ut till hallen.
"Livia jag måste till Stockholm idag och repa med killarna så jag hade tänkt att du skulle få följa med om du vill det förstås?"
Säger Omar och tittar undrande på mig.Omar hade berättat lite om killarna ja då Felix, Oscar och Oscar fast den ena brukar dom kalla Olly.
Men även om jag visste lite sen förut så hade det varit intressant att lyssna och dom verkade iallafall grymt schyssta!"Ja det skulle jag gärna vilja men är du säker på att jag inte stör?"
Säger jag osäkert efter en stund."Nejdå du stör aldrig!"
Säger Omar med en bestämd röst och kysser mig sedan mjukt på kinden.
KAMU SEDANG MEMBACA
Utan dig är jag inget || O.R
Fiksi PenggemarLivia är 19 år och hennes liv är helt förstört... En dag inträffar det hemskaste som kan hända Livia och hon bestämmer sig för att det har gått för långt och är redo att ta det sista steget... Men något mirakulöst händer och Livia träffar Omar en kä...