🐑1

1.5K 105 55
                                    

Minju Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Minju Pov

"Kang Minju!,"aku melihat serpihan pinggan kaca yang bersepah di atas lantai akibat perbuatan diri aku.

"Sa-saya tak sengaja,"Haruto menarik rambut aku sehingga aku dapat merasakan seperti rambut aku mahu tercabut daripada akar.

Haruto mengambil serpihan pinggan kaca lalu di torehkan kaca itu pada pipi aku membentuk X.

Aku meraung kesakitan.Haruto membaling kaca itu lalu menarik aku ke ruang tamu.

"Kau ni tak habis-habis nak menyusahkan aku!,"Haruto melibas aku dengan tali pinggang dia.

"Haruto!Please sakit Haruto! Saya minta maaf!Saya tak sengaja! Arghh!,"
dia melibas aku tanpa henti.

Tiba-tiba dia menarik rambut aku membuatkan aku terdongak.

"Dah berapa kali aku cakap kat kau!
Barang kat rumah aku ni mahal!
Kau nak ganti ke nanti hah!?,"rambut aku di lepaskan kasar.

Aku mengelap air mata yang mengalir.

Pintu di hentak dengan kuat sebelum Haruto keluar daripada rumah.

Inilah rutin aku setiap hari.Tak pernah terlepas daripada kena pukul dengan Haruto.Aku mengesot menuju ke sofa.Badan di sandarkan pada sofa.

Aku duduk melutut dengan air mata yang masih mengalir.

"Kenapa...Kenapa awak layan saya sampai macam ni sekali?,"

Flashbacks

"Saya tak buat!Saya tak tahu macam mana saya boleh ada kat hotel ni!,"Haruto menuju ke arah Minju.

"Hey yeoja !Ni semua kerja kau kan?Kau saja perangkap aku pergi hotel ni sebab kau nak aku kahwin dengan kau kan?!Kau nak harta aku je kan!?Dasar murah!,"

"Tak...Saya tak buat.Eomma appa,
Minju tak akan buat macam tu.
Minju tak ingat apa yang jadi,bila Minju buka mata,Minju dah ada dalam bilik ni,"

"Eh kau ni!,"Haruto ingin menampar Minju tapi di halang oleh parents dia.

"Haruto!Stop it!Control yourself!,"
appa Haruto, Watanabe cuba meredakan keadaan.

"Untuk kebaikan Haruto dan Minju serta aib kita sebagai parents mereka,kita harus kahwinkan mereka berdua,"Haruto tersentak.

"NOO!,"bantah Haruto.

"You don't have any choice Haruto.
Kamu dah menconteng arang di muka eomma dan appa.Ini keputusan kami!,"

"Encik Minhyuk dan puan Yuna setuju?,"appa dan eomma Minju mengangguk.

"No...,"Minju menangis kerana tak mampu untuk berbuat apa-apa.

"Kami ikut sahaja apa yang baik bagi Haruto dan Minju,"parents Minju mengangguk.

Haruto menjeling Minju di sebelah.

"Hidup kau akan sengsara Minju,"
getus hati Haruto yang penuh dengan hasrat benci pada Minju.

End Flashbacks

🐑🐑🐑

Clubbing

Haruto Pov

"Yow Haruto!,"aku mencari arah suara itu.Ouh,Jihoon.

"Yow,"aku dan Jihoon bersalam dengan cara brotherhood.

"Macam mana jadi suami orang?Best?
Nak dekat sebulan kau kahwin dengan yeoja tu.Takda perkembangan ke?,"usik Jihoon.

"Tch-Aku nak sentuh dia pun jijik.
Murah sangat.Tapi kalau dia yang offer aku ok je,"Jihoon melepaskan gelak besar.

"Yow Haruto,"ouh Yoshi.

"Lama tak nampak.Pergi mana?,"aku tersengih dengan soalan Yoshi.

"Dah berumahtangga macam mana nak keluar rumah dah,"mereka melepaskan gelak besar.

"Macam mana dengan Minju?,"asal Yoshi tiba-tiba je tanya.

"Elok je.Bernyawa lagi yeoja tu pahal?Kau nak dia?Ambil ah,"Yoshi dan Jihoon menggeleng melihat sikap aku.

"Tu bini kaulah setan.Kalau ye pun kau tak suka dia,janganlah dera dia macam binatang liar,"aku memandang Yoshi atas bawah.

"If you want her,then just go.Tak perlu minta keizinan aku,"aku terus keluar daripada club itu.

























TBC...🐑

Tuesday
18 January 2022
20:27 p.m.

𝐑𝐔𝐃𝐄 𝐇𝐔𝐒𝐁𝐀𝐍𝐃 무례한 남편 [𝑯𝒂𝒓𝒖𝒕𝒐] ✓Where stories live. Discover now