🐑5

799 84 25
                                    

Minju Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Minju Pov

"Kek chocolate 2,vanilla 3.Betul?,"aku mengangguk dengan pertanyaan penjaga kaunter yeoja itu.

"Ok tunggu sebentar,"aku mengangguk lalu duduk di kerusi yang berdekatan.

"Eh Minju,"aku menoleh.Ouh Asahi.

"Beli kek untuk husband ke,"usik Asahi.

"Eh taklah.Saya beli untuk eomma saya.Singgah jap kat sini,"Asahi mengangguk.

"Haruto mana? Kerja?,"aku mengangguk.

"Ouuh...Ni nak pergi rumah parents naik apa?,"

"Saya naik grab je tadi,"

"Lah...Kalau macam tu jom saya hantar pergi rumah parents awak.
Lagipun tempat yang saya nak pergi tu sehala dengan rumah parents awak,"aku mula merasa segan.

"Erk...Tak menyusahkan?,"

"Susah?Mana ada menyusahkan pun.
Tolong hantar je,"aku mengangguk bersetuju.

🐑🐑🐑

Haruto Pov

Aku melihat Minju dan Asahi jalan berduaan keluar daripada cafe.

"Dasar yeoja murah.Kawan aku pun dia nak rembat juga,"aku menelefon Minju.

Aku: Kau kat mana?

Minju: Nak pergi rumah eomma kenapa?

Aku: Hmm...

Aku terus meletakkan telefon.

"Konon pergi rumah eomma.Apa kejadah ada Asahi kat sebelah,"aku terus beredar dari situ.

🐑🐑🐑

Yedam Pov

"Eh?Tu macam...Eh bukan ke betina tu scandal Haruto?Sapa siak jantan sebelah dia tu,"aku melihat Qaila bersama seorang namja siap pegang tangan.

"Kena ambil gambar ni,"aku terus mengambil gambar sekilas dan terus hantar kepada Haruto.

"Biar jantan ni tengok.Ada isteri tapi tak reti nak di hargai!,"telefon kembali di simpan dalam poket.

🐑🐑🐑

Asahi Pov

"Asal kau nak jumpa aku?One more thing,kenapa kau kena bawa betina ni sekali?,"aku memandang Qaila di sebelah.

"I wife dia, ofcourse lah I kena ikut dia pergi mana je,"wife?! Lawak apa yeoja ni buat?

"Suka hati akulah.Ni aku nak tanya,
kau buat apa dengan Minju tadi?Kau keluar dating dengan dia?,"soal Haruto.

"Aku terserempak dengan dia,bukan aku keluar dengan dia.Aku bukan macam kau,dah ada isteri pun sibuk kutip yang murah,"Qaila memandang aku dengan tajam.

"Pahal kau?,"soal aku tanpa rasa sebersalah.

"Biadap nya kawan you ni,baby.
Parents dia tak ajar eh?,"samalah dengan kau,parents kau tak ajar ke jangan scandal dengan laki orang.

Kau couple tapi dengan laki orang?
Heh-lemah!

"Sekurang-kurangnya I ni boleh puaskan nafsu dia daripada isteri dia yang tak guna tu,"Haruto mengukirkan senyuman kepada Qaila.

"Jom sayang,"Qaila terus mengajak Haruto untuk beredar.

"Apalah nak jadi dengan kau ni Haruto,"keluh aku.

🐑🐑🐑

Qaila Pov

"Sikit je lagi.Bila aku dapat singkirkan Minju tu dari hidup Haruto,aku boleh dapatkan semua harta dia dengan sekelip mata je.Haruto sayang,wait for it ok baby?,"sinis aku di hadapan cermin.

"Haishh...Kesian.Diperbodohkan.
Nasib kaulah Haruto.Ada bini,tak reti jaga.Sibuk kejar aku,yeah I know I'm pretty,"aku mengukirkan senyuman sinis.















TBC...🐑

Saturday
22 January 2022
00:53 a.m.

𝐑𝐔𝐃𝐄 𝐇𝐔𝐒𝐁𝐀𝐍𝐃 무례한 남편 [𝑯𝒂𝒓𝒖𝒕𝒐] ✓Where stories live. Discover now