Yoshi Pov
"Macam mana aku nak dapatkan Minju tu?Aku sayang dia tapi...
HARUTO PULA YANG DAPAT!,"aku mendengus kasar."Qaila...,"aku mengukirkan senyuman sinis.
Aku: Kau kat mana?
Qaila: Kat rumah apahal kau?
Aku: Ceh,konon nak kat Haruto tapi usahanya tidak.
Qaila: Ish tak kan aku nak 24 hours serabutkan kepala otak aku ni semata-mata nak fikir pasal plan nak dapatkan Haruto tu!
Aku: Jumpa aku kat club malam ni.
Aku ada plan.Qaila: Hmm...Ok.
🐑🐑🐑
Minju Pov
Aku berlari masuk ke dalam tandas.
Aku memuntahkan segala makanan yang aku telan."Apahal ni...Tiba-tiba je badan jadi lemah.Haishh...,"kepala yang berdenyut di picit.
Kaki di atur duduk di atas katil.Asal letih sangat badan ni.Aku membaringkan tubuh di atas katil.
Nombor Haruto di dail.
"Angkatlah....,"aku menelefon lagi sekali.
"Ishh!,"phone di letak atas meja kembali.
Aku kuatkan badan untuk memandu ke klinik.Ada suami pun tak reti nak angkat call.Buang jelah phone tu dalam longkang.
🐑🐑🐑
Haruto Pov
"Sizuka masuk bilik saya,"aku memanggil P.A aku.
"Hai tuan muda Haruto.So hari ni tuan ada 2 meeting dengan Na entertainment pukul 10 pagi nanti dan Jung empire entertainment pukul 4 petang nanti,"aku mengangguk.
"Tu je?,"Sizuka membelek iPad dia.
"Ha lagi satu,tuan ada dating dengan saya pukul 11 malam nanti,"aku mengukirkan senyuman kecil.
"Awak nak saya potong gaji awak?
Kalau saya potong,satu habuk pun awak takkan dapat,"Sizuka mengukirkan senyuman malu."Hehehe...Gurau je boss.Relaxlah.Ok saya sambung kerja dulu ye,"Sizuka terus keluar daripada bilik aku.
Aku mengatur langkah untuk mengambil file berdekatan dengan printer.
"Jung empire entertainment...,"aku mencari fail itu.Ok dapat.
Pintu bilik aku di buka dari luar.
Haish...Sapa pula bagi dia masuk sini!?"Takda adab ke?Main masuk je office orang.Dahlah takda adab,tak cantik pula tu,"ambil kau double kill aku bagi.
"What!?You marah I!You marah I HARUTO!?Teruknya You!,"ceh adab kau yang dalam tong sampah tu takda pula kau nak cakap teruk?
"Sizuka,bawa bodyguard masuk bilik saya.Bawa yang tuff-tuff sikit.Suruh diorang halau chingu gila depan saya ni.Cepat sikit,"Qaila menghentak kaki sebelum keluar daripada pejabat Haruto.
"Hentak-hentak pula kau.Rosak mozek bilik aku kau ganti balik,"aku kembali menyambung kerja.
🐑🐑🐑
Minju Pov
"Tahniah,puan pregnant 2 minggu,"
aku mengukirkan senyuman kekok."Pardon me?,"doktor yang di beri nama Lily itu mengangguk dengan senyuman yang menampakkan gigi dia yang tersusun elok.
"Puan pregnant.Nanti jangan lupa datang check up ye.Bawa suami puan sekali untuk teman puan,"aku mula merenung jauh.
"Namja tu nak ke anak ni? Tch--,"
doktor Lily memberi aku surat."Surat ni ada tarikh-tarikh checkup puan.Jangan miss ye.Puan dah boleh balik.Thank you,"aku mengukirkan senyuman sebelum meminta diri.
Aku menghembuskan nafas berat.
Perut aku di usap lembut."Better aku takpayah bagitahu dialah.
Nanti tak pasal-pasal dia suruh aku gugurkan kandungan ni,"oh by the way aku pergi hospital ni guna duit aku eh.Aku tak guna duit yang Haruto bagi tu.Aku mengatur langkah menuju ke lift untuk pulang ke rumah.
TBC...🐑
Thursday
27 January 2022
15:20 p.m.
YOU ARE READING
𝐑𝐔𝐃𝐄 𝐇𝐔𝐒𝐁𝐀𝐍𝐃 무례한 남편 [𝑯𝒂𝒓𝒖𝒕𝒐] ✓
FanfictionSecond Book TRS 🐑 Watanabe Haruto,seorang namja yang masuk ke dalam dunia aku tanpa di jemput. Siapa sangka peristiwa yang tak di jangkakan itu berlaku dan ia merupakan peristiwa hitam dalam hidup aku. Kemunculan yang tak dijangkakan, membuatkan ke...