Haruto Pov
"Sayang,you tak nak ceraikan isteri you yang tak guna tu ke?I tunggu you tau.Bila boleh naik pelamin dengan you huh?,"aku memandang Qaila yang baring di atas dada aku.
"Hmm...Not yet,"aku terus bangkit dari baring.
"Hmm why?You dah jatuh cinta dengan wife you tu ke?,"sinis Qaila.
Aku sendiri tak pasti,aku dah jatuh cinta dekat Minju secara ikhlas ataupun jatuh cinta disebabkan nafsu aku?Sebab aku tahu Minju tak akan menolak kalau aku minta.
"I guess so,"Qaila mula membuat muka cemburu.
"Apa betina tu dah buat kat you sampai you boleh fall in love kat dia?
Mesti betina tu guna saka kan?,"aku mula menjeling Qaila."Jangan nak burukkan isteri I,"aku terus bangun dan keluar daripada bilik hotel itu.
"Betul ke aku dah jatuh cinta dekat dia?,"aku menghembuskan nafas berat sebelum menaiki lift.
🐑🐑🐑
Qaila Pov
"Macam mana kalau si Haruto tu dah jatuh cinta dekat betina tu?Noo!
Mesti aku tak boleh nak kaut harta dia! HAISHH!,"aku berjalan ke hulur hilir di dalam bilik mencari jalan untuk hancurkan rumahtangga Haruto."Think Qaila.Think!,"aku mula mendapat buah fikiran.
"Ouh yes~Make a fake news plus I think I should traps her,"aku mula mengukirkan senyuman sinis.
Tiba-tiba loceng hotel itu berbunyi.
Hmm?Who is that?"Yes,who are you?,"namja itu menolehkan badan menghadap aku.
"Hai,nice to meet you Qaila,"aku mula menaikkan kening.
"How can you know my name?,"
namja itu mengukirkan senyuman sinis sebelum melepaskan ketawa kecil."By the way,my name is Kanemoto Yoshinori.You can call Yoshi or baby,"
dude-- apa kena jantan ni."I kawan Haruto.Well,I tahu you suka dekat Haruto right?,"aku mengangguk perlahan.
"What if you and I work together to destroy their relationship? Yes,I like Haruto's wife,Minju,"aku mula mempamerkan senyuman sinis.
"Are you serious Yoshi?,"Yoshi mengangguk dengan yakin dengan senyuman sinis.
"Deal?,"aku mengangguk.Aku dan Yoshi saling berjabat tangan.
🐑🐑🐑
Haruto Pov
Pintu pejabat aku di buka dari luar.
Haishh appa."Kamu pergi mana Haruto? Seharian tak masuk office?Pergi club?,"aku menghembuskan nafas berat.
"Haruto busy,"appa mula bercekak pinggang.
"Busy?Busy kepala hanggok kamu,"
rambut mula di serabutkan."Haish Haruto busy buat anaklah,"
appa mula kaku.Appa mula mengukirkan senyuman.Laju sahaja kaki appa di atur menuju ke kerusi di hadapan aku.
"Seriouslah?Semalam?,"aku mengangguk sahaja.
"Bila rasanya boleh bersalin tu,"aku melepaskan gelak kecil.
"Nanti kita ceritalah time lunch.Apa benda tanya Haruto kat sini,"appa mula memuncungkan bibir.
"Janji eh?,"
"Ye,Haruto janji,"appa terus beredar dari office aku.
"Ha sudah.Ni kalau Minju tak pregnant ni,kena aku nanti.Alah relax lah Haruto,kau pernah sentuh dia kan.Tapi sekali je...Jadi ke?,"kepala aku mula memproses.
"Ha lantaklah,"aku mula menyambung membuat kerja aku yang tergendala tadi di sebabkan appa.
🐑🐑🐑
Yoona Pov
"Awak,rumah ni kalau ada anak mesti meriahkan?,"ha sudah.Apa kena dengan husband aku ni.
"Awak dah kenapa?Buang tabiat?,"
Daniel menggeleng dengan senyuman manis."What do you want Daniel?Better you honest now,"Daniel mula tersenyum gedik.
"May we?,"
"No,"aku terus menghadap tv di hadapan.
TBC...🐑
Tuesday
25 January 2022
23:51 p.m.
YOU ARE READING
𝐑𝐔𝐃𝐄 𝐇𝐔𝐒𝐁𝐀𝐍𝐃 무례한 남편 [𝑯𝒂𝒓𝒖𝒕𝒐] ✓
FanfictionSecond Book TRS 🐑 Watanabe Haruto,seorang namja yang masuk ke dalam dunia aku tanpa di jemput. Siapa sangka peristiwa yang tak di jangkakan itu berlaku dan ia merupakan peristiwa hitam dalam hidup aku. Kemunculan yang tak dijangkakan, membuatkan ke...