Minju Pov
"Haruto dengar dulu,saya tak akan buat awak macam ni!Saya sayang awak!Ini semua salah faham je,"
aku memegang kedua-dua belah tangan Haruto."A-awak per-percaya saya kan...,"
Haruto menarik tangan dia dengan kasar daripada pegangan tangan aku."Kau...Kau main dengan Yoshi berapa kali dah?Hurmm...?,"aku menggeleng laju.
"T--tak saya tak pernah buat benda terkutuk belakang awak.Saya sayang dekat awak,"aku memandang Yoshi di belakang.
Aku melutut di hadapan Yoshi.
"Please Yoshi...Bagitahu benda yang sebenar.Awak yang mu--,"
"Minju minta aku layan nafsu dia.Aku tak nak tapi dia duduk atas riba aku,"
mata aku mula berkaca.Haruto memandang aku dengan pandangan tajam.
"Wow~Tak cukup aku sorang,Yoshi pula kau suruh?!Aku benci kau Minju!Aku benci kau!Kau keluar daripada rumah aku sekarang!,"
aku menggeleng laju.Aku cuba untuk mengambil tangan Haruto.Tetapi dia menepis dengan kasar.
"Jangan pegang akulah pelacur!,"hati aku patah...Aku tak sangka,Haruto boleh percaya kawan dia daripada isteri dia sendiri.
"Kau pergi kemas barang kau then kau keluar daripada rumah aku dan kau!,"Haruto menunding jari ke arah Yoshi.
"Kau bukan kawan aku lagi!Kau bawalah betina ni ke mana yang kau nak!Kang Minju...,"aku memandang Haruto dengan penuh harapan.
"Aku ceraikan kau dengan talak satu.
Kau jangan berani nak tunjuk muka kau depan aku lagi!Kau ikutlah jantan ni!Blah!,"aku berdiri dengan lemah.Aku terus naik ke atas mengemas barang-barang aku.
"Dia...dia halau aku...Dia ceraikan aku...Kenapa dia tak nak dengar apa yang aku cakap...,"aku menangis tersedu-sedan di dalam bilik.
"CEPATLAH WOI!!,"suara jeritan Haruto daripada bawah membuatkan aku memegang perut aku.
Aku turun ke bawah dengan dua beg.
Keduanya adalah beg galas."Haruto...Saya tak buat,"aku cuba untuk meminta simpati.Tetapi,Haruto hanya menjeling aku dengan tajam.
"KAU KELUARLAH BETINA!,"terhinjut bahu aku.Air mata yang mengalir di kesat dengan lembut.
"Terima kasih sebab awak dah jaga saya dengan baik...Saya masih sayang awak.Kalau awak dah mengaku kesalahan awak,saya menerima awak dengan tangan yang terbuka,"Haruto melepaskan gelak sinis.
"Tch--Aku salah!?Kau tu salah!?
Dahlah aku semak dengan kau!
Keluarlah kau!Woi jantan,bawa betina ni dengan kau!,"Yoshi mengukirkan senyuman sinis.Mereka berdua beredar daripada apartment aku.
"Apa lagi yang kau rancang Yoshi...,"
aku berkata dengan geram,tangan di genggam dengan kuat."Manusia tak pernah cukup dengan satu!Hishh TAK GUNA KAU MINJU!,"
aku meroyan di dalam rumah.🐑🐑🐑
Daniel Pov
"Daniel....Pergi tengok sapa datang tu,"arah eomma.Aku mengangguk akur dengan arahan eomma.
Buka sahaja pintu,aku terkejut.Aku melihat Minju dengan senyuman pahit.
"Kau asal ni bawa beg macam lari daripada rumah je ni?,"Minju menyalami tangan aku.
"A-aku kena halau dengan...Haruto,"
terbeliak terus mata aku.Minju sudah mengalirkan airmata.
"Eh kau masuk dulu,"aku memimpin tangan Minju masuk ke dalam rumah.
Skip
"Jantan tu ceraikan kau!?,"Minju mengangguk perlahan.
"Eh aku Aishhh!! Kau tunggu aku jumpa dengan jantan tu,"Yoona menarik tangan aku hingga aku terduduk atas sofa kembali.
"Bincang dulu boleh tak?,"aku menghembuskan nafas geram.
"Tapi...,"kami menunggu ayat Minju seterusnya.
"A-aku mengandung,"
"HA!?,"kami yang berada di situ terkejut.
"Haruto tahu tak!?,"eomma menepuk tangan aku.
"Ishh janganlah menjerit-jerit,"
marah eomma."Entah awak ni, mengalahkan yeoja betul.Over sangat,"sambung Yoona.Aku mengukirkan senyuman malu.
"Jadi,tak sahlah penceraian kamu berdua ni.Nanti eomma,oppa dengan Yoona jumpa dengan si Haruto tu,"
Minju menggeleng laju."Please...Bukan sekarang masa yang sesuai.Nanti bila keadaan dah elok baru jumpa dia boleh tak?,"
"Tak boleh.Dia kenalah bertanggungjawab,"Minju mula membuat muka simpati.
"Haishh...Yelah,"aku mengalah.
TBC...🐑
Friday
28 January 2022
00:03 a.m.
YOU ARE READING
𝐑𝐔𝐃𝐄 𝐇𝐔𝐒𝐁𝐀𝐍𝐃 무례한 남편 [𝑯𝒂𝒓𝒖𝒕𝒐] ✓
FanfictionSecond Book TRS 🐑 Watanabe Haruto,seorang namja yang masuk ke dalam dunia aku tanpa di jemput. Siapa sangka peristiwa yang tak di jangkakan itu berlaku dan ia merupakan peristiwa hitam dalam hidup aku. Kemunculan yang tak dijangkakan, membuatkan ke...