🐑16

753 79 22
                                    

Haruto Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Haruto Pov

"Asahi,jom lepak.Aku tak kerja hari ni.
Macam biasa,kat club,"Asahi mengangguk setuju.

"Haruto,kau tak cari Minju ke?,"aku mula kaku.Soalan Asahi ni di kira soalan KBAT bagi aku.

"Carilah dia.Dia tengah mengandung.
Kalau apa-apa berlaku dekat dia macam mana?,"aku mengukirkan senyuman kecil.

"Hmm...Aku dah tak tahu nak cari dia dekat mana lagi Asahi.Aku tak tahu dia kat mana.Aku call dia,tak dapat langsung.Aku chat dia,dia tak balas.
Aku tak tahu nak buat macam mana lagi ni...Kalau ada jodoh,kitaorang berjumpalah...,"phone aku berbunyi.

Aku: Hello?Siapa ni?

???: Wow you dah tak kenal I dah ke Haruto?

"Macam suara Qaila je...,"getus hati aku.

???: Ni baby you lah,Qaila

What the heck!Hidup lagi betina ni!

Qaila: Seriously you tak ingat I?How dare you Haruto!

Aku: Betina murah macam you ni sapa je nak ingat?Lainlah isteri I,Minju.Jangan nak jerit-jerit boleh tak.
Pekak telinga I nanti,sapa yang nak ganti?

Qaila: Tak habis-habis lagi dengan isteri dia yang entah ke mana tu.
Entah hidup lagi ke tidak.Entah-entah eomma dengan anak dah mati.

Aku: Mulut kau tu boleh jaga sikit tak?
Muka dengan mulut sama je standard dengan loji.

Qaila: Takpayah cari dia.I tahu yang dia mesti dah mati.Kalau dia hidup lagi,mesti dia pergi kat you.Am I right?

Aku: Kau mana pernah betul.Kalau akal pun dah putus.Better serahkan diri dekat hospital gila jelah.

Qaila: Eee! You ni! Bodoh punya Haruto! Jantan tak guna! Dayus!

"Kau bagi sini telefon kau tu,"Asahi merampas telefon aku.

Asahi: Hello miss loji.Asahi here.Do you need a mirror?

Qaila: Eh kau sapa?Mana Haruto aku!?

Asahi: I think you need a mirror.Don't worry I will buy 5 mirror for you.I beli yang besar punya.Malam ni,ada lori datang rumah you.So tugas you adalah,cermin pertama letak depan pagar rumah you,cermin kedua letak dalam bilik air you.Cermin ketiga,letak dalam bilik you.Cermin keempat letak dekat dapur you.Cermin ke lima you letak dia dalam kereta you,dekat sit sebelah you.So senanglah nanti,you cermin muka you sebelum jumpa or call kawan I ni.You kena ikutlah standard you dekat mana.Kalau cermin pun dah lebih daripada 5 ha dah nampak dah tanda-tanda tu.

Qaila: Tanda apa!?

Asahi: Tanda-tanda yang you ni BURUK! Wife si Haruto ni lagi cantik mengalahkan bidadari.You ada?

Qaila: Useless Asahi! I hate you!

Talian di matikan.

"I hate you too byebye,"telefon aku di beri kembali.

"Thanks bro,"Asahi mengangguk.

"Jap aku nak buat something,"Asahi terus keluar daripada rumah.

🐑🐑🐑

Qaila Pov

"Tak guna punya Asahi.Hishh!,"loceng rumah aku berbunyi.

"Sapa pula ni!Semak betul!,"aku membuka pintu dan...

"Miss,ini ada 5 biji cermin daripada Mr.Hamada Asahi.Miss perlu sign di sini terlebih dahulu,"ternganga mulut aku melihat 5 biji cermin di bawa turun daripada lori.

"SHIT HAMADA ASAHI!,"

"Jangan jerit-jerit miss.Sakit telinga saya,"aku memandang namja itu atas bawah.

"YOU AMBILLAH CERMIN NI! I TAK NAK!,"namja itu menggeleng.

"Angkut cermin tu semua,humban dalam rumah miss ni,"pekerja yang lain akur.

"Noo!Yahh stop it!EEE ASAHI!!,"























TBC...🐑

Wednesday
2 February 2022
20:15 p.m.

𝐑𝐔𝐃𝐄 𝐇𝐔𝐒𝐁𝐀𝐍𝐃 무례한 남편 [𝑯𝒂𝒓𝒖𝒕𝒐] ✓Where stories live. Discover now