Haruto Pov
Aku masuk ke dalam pejabat appa.
Aku terus melabuhkan duduk."Kenapa appa panggil Haruto datang sini?,"soal aku tak puas hati.Sedap aku lepak dengan geng tiba-tiba appa call.
"Appa nak kamu jadi COO syarikat ni.
Kamu tu bukan berkerja pun.Orang suruh cari kerja tak nak.Lepastu kamu nak jadi apa Haruto?Jadi kambing?Reti ragut rumput je.Macam tu?,"aku berdecit perlahan."Ish.Tak naklah.Bagilah Haruto enjoy dulu.Kerja-kerja tu nantilah,"jawab aku malas.
"Haruto,kamu tu dah berumahtangga.
Macam mana kamu nak sara hidup isteri kamu tu kalau tak bekerja?
Lagi susah kalau dia pregnant nanti.
2 orang kamu kena tanggung tambah lagi satu,kamu.Kamu tiga orang nanti nak makan apa?,"aku menggulingkan mata."Pandai-pandai dialah cari makan sendiri,"appa menjegil aku.
"Ish yelah.Bila start?,"soal aku.Appa mula mengukirkan senyuman.Suka lah dia.Ceh--.
"Esok kamu start,"what!?Why is so early dude--.
"Haishh yelah,"aku terus beredar daripada office appa.
"Suruh aku kahwin,lepastu suruh aku kerja pula.Lepasni entah-entah dia suruh aku beranak agaknya.Ish,
satu-satu masalah datang,"aku terus masuk ke dalam kereta,dan memecut laju kereta audi r8 itu keluar daripada bangunan Watanabe Entertainment.🐑🐑🐑
Minju Pov
Loceng berbunyi.Aku terus berlari ke arah pintu.
"Erk,encik siapa?,"namja itu memusingkan badan dia menghadap aku.Senyuman terukir di bibir namja itu.
"Nama saya Kanemoto Yoshinori.
Awak wife Haruto kan?,"aku mengangguk."Haruto ada?Saya nak jumpa dengan dia.Ada hal sikit nak cakap,"kawan dia baik,asal dia perangai macam syaiton.
"Dia ta--,"tak sempat nak cakap,kereta Audi R8 Haruto masuk dalam perkarangan rumah.
"Asal tak bagitahu nak datang?,"
Haruto dan Yoshi saling bersalaman."Aku dah call.Kau je yang tak angkat,"
jawab Yoshi."Jemputlah masuk dulu,"aku memberi senyuman kepada Yoshi yang melangkah masuk ke rumah.
Haruto melintasi aku.Dia mula berbisik pada aku.
"Kau behave eh.Jangan nak cari pasal depan kawan aku.Kalau tak,mati kau aku kerja kan.Faham?,"perlahan, tapi amat keras arahan Haruto.
"Tercegat apa lagi kat sini?Pergi buat air.Terhegeh-hegeh,"aku terus berjalan masuk ke dalam dapur.
🐑🐑🐑
Yoshi Pov
"Mana wife kau?,"aku menghirup teh sekilas.
"Kat atas.Pahal kau?,"amboi kasar betul bahasa kau,Haruto.
"Tanya je.Itu pun nak naik angin,"
aku meletakkan kembali cawan."Eh,Haruto.Malam semalam,kau ada bawa balik yeoja ke kat rumah kau?Kau jujur dengan aku,"aku memandang Haruto atas bawah.
"Haah asal?Aku bawa Qaila,"aku menggeleng melihat Haruto.
"Mana kewarasan kau Haruto?Wife kau ada.Malu lah sikit dengan wife kau tu.Janganlah layan dia macam kau layan betina-betina kat club tu,"
Haruto membuat muka bosan."Dia maid aku,bukan wife aku.Suka hati akulah nak buat apa pun kat dia.
Aku nak suruh dia jual maruah dia ke,nak suruh dia mampus ke,itu semua kehendak aku,"aku mula menjegil Haruto."Perangai tu jangan lebih daripada syaitan boleh tak?,"marah aku.
"Apa?Betulkan apa yang aku cakap.
Dia tu hamba aku.Aku buat dia macam sampah je kat rumah ni.Kalau aku tak dapat nak control nafsu aku,
so dialah tempatnya,"sinis sekali percakapan Haruto."Ubahlah sikap kau sebelum dia pergi tinggalkan kau.Nanti kau juga yang nangis tak berbunyi,"nasihat aku di endah oleh Haruto.
TBC...🐑
Wednesday
19 January 2022
01:13 a.m.
YOU ARE READING
𝐑𝐔𝐃𝐄 𝐇𝐔𝐒𝐁𝐀𝐍𝐃 무례한 남편 [𝑯𝒂𝒓𝒖𝒕𝒐] ✓
FanfictionSecond Book TRS 🐑 Watanabe Haruto,seorang namja yang masuk ke dalam dunia aku tanpa di jemput. Siapa sangka peristiwa yang tak di jangkakan itu berlaku dan ia merupakan peristiwa hitam dalam hidup aku. Kemunculan yang tak dijangkakan, membuatkan ke...