🐑9

736 81 12
                                    

Minju Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Minju Pov

"Nak keluarlah.Alang-alang tu boleh beli barang dapur sikit,"aku terus naik ke atas untuk bersiap.Selesai bersiap aku terus keluar daripada rumah.

Baru sahaja nak buka pintu kereta,
sebuah kereta berwarna hitam berhenti di hadapan perkarangan rumah aku.

"Hai,Minju,"ouh Yoshi.

"Hai,eh kenapa datang ni?,"aku terus pergi ke arah Yoshi.

"Erk,saja nak lawat awak.Awak sihat?,"aku mengangguk dengan senyuman.

"Sihat je.Awak?,"Yoshi mengangguk.

"Actually awak nak pergi mana ni?
Dengan handbag bagai.Nak jumpa Haruto lah tu,"aku melepaskan gelak kecil.

"Taklah.Saya nak pergi supermarket nak beli barang sikit,"Yoshi mengangguk kecil.

"Kalau macam tu,nak saya teman awak?Lagipun saya memang tengah free sekarang ni.Sekarang memang time lunch pun,"aku mula segan.

"Takpelah,susahkan awak je Yoshi,"
Yoshi mula bertindak dengan memegang tangan aku.

Menegang terus bulu roma aku.Aduh..
Asal pula dia ni.

"Jom,saya teman,"aku mula berdecit di dalam hati.Dan tanpa rela hatinya aku mengangguk bersetuju.

"Eh kejap.Saya kena call Haruto dulu,"
tak sempat nak call Haruto,Yoshi bertindak dengan merampas phone aku.

"Don't need to call him.I dah minta izin dia dah tadi,"membulat terus mata aku.

"Serious ?,"Yoshi mengangguk.

"Hmm ok,"dan dengan bodohnya aku terus ikut Yoshi naik kereta dia.

🐑🐑🐑

Haruto Pov

"Minju sihat?,"aku mengangguk dengan pertanyaan appa.

"Ni appa nak tanya sikit,kamu dengan Minju ok je kan?Takda masalah kan?
Kamu layan dia dengan baik kan?,"
wow appa ingat aku ni robot nak kena jawab cepat-cepat.Cuba sabar sikit.

"Ye dia ok je.Kitaorang takda masalah pun.Tapi,kalau dia yang cari pasal terpaksalah Haruto,"appa menggeleng melihat sikap aku.

"Control sikit kemarahan kamu tu Haruto.Minju tu ada perasaan juga bukan kamu sorang je.Kamu tengok dengan hubungan abang ipar dengan kakak ipar kamu tu.Bahagia je appa tengok diorang,"aku menghembuskan nafas berat.

"Lantak diorang lah nak buat perangai macam mana pun,
rumahtangga dia bukan rumahtangga Haruto pun,"tiba-tiba aku nampak Minju dan Yoshi.

"Wow,happy betul pasangan tu.
Tergelak-gelak.Dahlah keluar tak inform dekat aku.Keluar pula dengan yoshi.2 times,aku nampak diorang keluar.Ni bukan setakat kawan dah ni.Nampak sangat kau curang,Minju,"
mesra betul diorang dua.Minju pun tak pernah bagi aku senyuman semanis macam tu sekali.

Dengan Yoshi,terus tukar eh senyuman tu.Tch--,dasar betina murah.Memang betul lah kau perangkap aku masuk dalam bilik hotel tu?Now I know.Kau tunggulah nasib kau balik ni.Aku ajar kau
cukup-cukup sampai kau tak boleh bangun.

"Appa Haruto nak pergi toilet jap,"
appa mengangguk.

🐑🐑🐑

Minju Pov

"Erm...Sedapnya bau~,"aku melihat hasil kek yang aku buat.

"Nanti Haruto balik,aku nak suruh dia rasa hehe~,"loceng rumah berbunyi.

"Yes! Dah balik!,"aku terus berlari ke arah pintu.

"Haruto,aw--,"

PANG!

Satu tamparan hinggap di pipi sebelah kiri aku.

"Dah berani kau sekarang eh keluar tanpa kebenaran aku!?Keluar dengan Yoshi pula tu!Berapa kali dah aku nampak korang dua!,"aku memegang pipi aku.

"Tak.Saya tak keluar dengan dia.Tadi Yoshi datang dia cakap dia nak teman saya beli barang,"aku menahan tangisan aku.

"LEPASTU!?Tak reti nak minta izin aku dulu!?,"

"Yoshi cakap dia dah minta kebenaran awak....,"Haruto mula membuka tali pinggang dia.

Dia melibas aku tanpa henti.

"Eh betina!Kau yang buat lepastu nak tunding jari kat orang pula!?Yoshi kawan aku!Aku tahu perangai dia macam mana!Lain lah kau!Murah!!,"

Tangisan yang di tahan terus mengalir daripada tubir mata aku.

"HARUTO SAKIT!~PLEASE~SAYA MERAYU DEKAT AWAK~,"

"No untill I finished it,"



















TBC...🐑

Wednesday
26 January 2022
21:03 p.m.

𝐑𝐔𝐃𝐄 𝐇𝐔𝐒𝐁𝐀𝐍𝐃 무례한 남편 [𝑯𝒂𝒓𝒖𝒕𝒐] ✓Where stories live. Discover now