Minju Pov
Aku membuka pintu.Aduhh apahal mamat tu ada kat sofa tu.Pintu di tutup dengan perlahan.
"Selamatkanlah diri aku,"aku terus berjalan dengan perlahan untuk naik ke atas.
"Sekarang baru reti nak balik?,"
aduhh..."Maaf.Saya tak perasan dah malam.
Tadi leka sembang dengan eomma,"
Haruto menuju ke arah aku."Sebelum pergi rumah eomma kau jumpa sapa?,"aku menggeleng.
"Tak,saya tak jumpa sapa-sapa,"
Haruto mula menjegil aku.Tali pinggang sudah di longgarkan."Kau jujur!,"tengking Haruto.
"Be-be-betul.Saya tak jum--ARGHH!,"
satu libasan di hadiahkan di betis aku.Terduduk aku di lantai."Awak please jangan dera saya.Saya cakap betul...,"Haruto melibas aku tanpa henti.
"JUJUR!,"tengking dia.
"Saya terserempak dengan Asahi tu je...Saya tak plan pun nak jumpa dengan dia,"Haruto menarik rambut aku dengan kasar.
"Kau ingat aku bodoh ke!?Mula-mula Yoshi,lepastu Asahi!Lepas ni sapa?!
Doyoung!?,"aku menggeleng dengan perlahan.Aku mula memeluk kaki Haruto.
"Please Haruto...Saya tak akan curang belakang awak.Please lepaskan saya.
Awak cakap je,apa yang saya patut buat untuk puaskan hati awak,"
Haruto mengukirkan senyuman.Badan di bongkok kan melihat aku.
"Be mine tonight~,"aku mula kaku.
"Ha??,"Haruto mula mengukirkan senyuman sinis sebelum menarik diri aku masuk ke dalam bilik.
🐑🐑🐑
Haruto Pov
Nampak je macam innocent tapi bagus juga budak ni.Aku mengukirkan senyuman kepada Minju di sebelah yang nyenyak tidur.
"Sleep well sayang,"aku terus bangkit dari katil.
Telefon di atas meja berdering.
Aku: Ha asal?
Asahi: Kau tanya aku asal?Eh kambing kau tahu tak kau ada meeting pukul 1 nanti.
Aku: Tahu.Why?
Asahi: You ask me why?!Woi sekarang dah pukul 12:50 lah gila!
Aku: Rilekslah nanti pandai-pandai akulah nak bagi alasan apa pun.
Aku terus mematikan panggilan.
"Asal aku rasa macam ada 2 eomma bila dengan Asahi dowh.Kalau dengan Yoshi,dah macam ada appa lagi sorang lak,"aku terus masuk ke dalam bilik air.
🐑🐑🐑
Minju Pov
Aku yang masih baring di atas katil memandang ke arah Haruto yang bersiap-siap.
"Nak pergi kerja dah ke?,"Haruto berpaling memandang aku.Dia terus melompat naik ke atas katil.
"Haah.Awak bolehkan duduk kat rumah sorang-sorang?,"aku mula mengangkat kening.
"Sebelum ni saya memang duduk sorang pun kan kat rumah,"aku memandang Haruto serong.
Dia mula mengukirkan senyuman.
Aku tahu senyuman tu bukan senyuman yang bahagia."Jangan ubah sikap awak yang baran tu disebabkan oleh peristiwa semalam.Nampak sangat awak gunakan saya,"aku terus bangkit dari duduk dan terus masuk ke dalam bilik air.
"Malang sekali bagi awak Watanabe Haruto,cinta saya dah pudar untuk awak,"aku mengeluh di dalam bilik air sendirian dengan memikirkan tentang masalah kami ini.
🐑🐑🐑
Haruto Pov
Jatuh cinta?Aku rasa ya.Aku dah jatuh cinta dekat dia tetapi semata-mata untuk kehendak nafsu aku je.Bukan cinta yang ikhlas.
Pintu pejabat di buka dari luar.Erm?
yeoja itu membuka cermin mata hitam dia."Hai Haruto.Nice to meet you,"aku terus mengangkat muka.
"Hai.Come here,"wanita itu masuk dan duduk di atas riba aku.
"Penat kerja?,"yes,Qaila.
Aku mengangguk manja.
"Awww sian you.Meh I urut,"Qaila mula mengurut bahu aku.
Tiba-tiba Qaila mula membisik.
"Leave her,come to me,"aku terus tersedar.
'What have you do,Haruto?,'ayat itulah yang menyedarkan aku.
"You baliklah dulu Qaila,I takda mood,"Qaila mula tak puas hati.
"No I --,"
"BALIK!!,"
TBC...🐑
Monday
24 January 2022
17:50 p.m.
YOU ARE READING
𝐑𝐔𝐃𝐄 𝐇𝐔𝐒𝐁𝐀𝐍𝐃 무례한 남편 [𝑯𝒂𝒓𝒖𝒕𝒐] ✓
FanfictionSecond Book TRS 🐑 Watanabe Haruto,seorang namja yang masuk ke dalam dunia aku tanpa di jemput. Siapa sangka peristiwa yang tak di jangkakan itu berlaku dan ia merupakan peristiwa hitam dalam hidup aku. Kemunculan yang tak dijangkakan, membuatkan ke...