15.

1.1K 71 35
                                    




Jungoo sent a message

Jungoo:
Bocsi, hogy csak most válaszolok...😅

Jungoo:
Szerintem helix-et csináltass :3
❤️mochi1013











Jungkook végre válaszolt és azt is megmondta milyen piercinget csináltassak! Most nagyon boldognak érzem magam és egyre nagyobb késztetésem van új lyukat szerezni a fülembe. Anyát nem zavarja, apa meg nem foglalkozik a dologgal, így könnyű dolgom van. A szalonban már ismernek és megcsinálják nekem a kívánt ékszert szülői beleegyezés nélkül. Sajnos még nem töltöttem be a tizennyolcat, de ebben az évben ez is meg fog történni. Már csak nyolc hónapot kell várnom és hivatalosan is nagykorú leszek Magyarországon. Most viszont ki kell találnom mégis mit vegyek fel, ha már egyszer elmegyek itthonról. Egyszerűen nem vesz rá a lélek, hogy kitárjam a szekrényem és szettek után kutassak. Egy szürke melegítő nadrág és egy fekete póló megteszi igaz? Ha nem, akkor most igen.

Kimászok az ágyamból és célirányosan megyek a szekrényem azon részéhez, amiben ezeket a ruhadarabokat megtalálom. Kibújok itthoni cuccaimból, amiket aztán ráhajítok az íróasztalom előtt lévő gurulós székem háttámlájára, s belebújok az előbb kiválasztott gönceimbe. Hajam elég keszekusza, ezért úgy döntök, hogy el baseball sapkát húzok a fejemre. Kiegészítőnek tökéletes egy oldaltáska, amibe belefér a telefonom és a pénztárcám, most úgyse lesz többre szükségem. Egy gyors pillantás a tükörbe és már el is hagyom a szobámat. Az előszobában magamra kapok egy fehér sportcipőt, illetve zsebre vágom a kulcsaimat és már el is hagyom a házat.

Hiába van március eleje az idő mégis kellemesen meleg. Az ég tiszta, egy árva felhő sincs rajta, a madarak megállás nélkül dalolnak. Úgy érzem ez egy tökéletes napnak ígérkezik. Nézelődve az utcán haladok az úticélom felé, ami alig negyedóra sétára van tőlünk. Ennyi igazán nem árt meg, amúgy is kell a friss levegő.

Megérkezve a szalonhoz belépek az ajtaján, majd illedelmesen köszönök az itt tartózkodóknak. Elmondom a kívánságom a piercinges srácnak, aki rögtön mondja, hogy foglaljak helyet egy szabad széken, nemsokára mehetek. Valóban nem kellett sokat várnom, talán öt perc múlva már szólított is, ráadásul név szerint. Olyan cuki, megjegyezte a nevemet!

Hátra sétálok a függöny mögé és helyet foglalok a fekete bőrszékben. Elmondom, hogy a bal fülembe szeretném a helixet, s ő már be is jelöli a szúráspontot. A tükörben leellenőrizem, hogy megfelel-e mielőtt rábólintok. Beharapott alsó ajakkal várom a pillanatot, mikor tűvel átszúrja a fülem. Mindig is féltem a tűktől, de amióta elkezdtem piercingeket hordani azóta megbarátkoztam vele. Mire kettőt pislogtam már el is készítette nekem az ékszert és már az ápolási tanácsait hallgatom. Megköszönöm munkáját, s ki is fizetem az árát. Immáron egy boldog helix tulajdonosként hagyom el a szalont és indulok haza, hogy eldicsekedjek vele barátaimnak.

8168 kmWhere stories live. Discover now