32.

964 75 65
                                    

j.park

park

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

j.park Elütöttem biciklivel egy autót😬

Liked by lala__, Krkrkr, MATE and 163 others

View all 27 comments

Lala__ Szeretnél róla beszélni?
    | j.park NEM

mia.toth Jiminie, elutazták balesetet szenvedni? 😂😂

zoee_00 lol így próbálsz figyelmet szeretni? Gáz
     | MATE te vagy mán' a gáz
     | Krkrkr lol kattant póni hangulat, biztos nem elégítettek ki rendesen🙃😂😂

V_fromD Szóval ezért késel az ebédről👀
| agustD Míg várunk csinálhatnánk mást is, nem kell a kaputelefont figyelned minden percben😐
















police.kr

police

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

police.kr A mai napon egy különleges esethez hívták ki egyik munkatársunkat. Kollegánk először nem hitt a szemének, mikor a helyszínre ért. Egy fiatal srác biciklizés közben nem figyel és neki hajtott egy parkoló autónak. Az autóban érdemileg pár karcnál nem keletkezett nagyobb kár és a fiatal sem sérült meg. A jármű tulajdonosa is a helyszínen tartózkodott, épp leparkolta az autóját, mikor történt az eset. Helyszínelés után kollegánk egy szóbeli birsággal útjára engedte a kerékpározó fiatalt.

738.291 likes

View all 38.744 comments

k.yora Szívem te voltál? @k.nam
     | k.nam Kackackukac

user_8362949 Ekkora barmot

Tokio Szerintem Rio volt
     | Rio Nyílván🙄
     | Berlin Ássatok, a betonalap nem fogja kiásni magának a helyet

Police.hetu ide minek kellett rendőr??

Kiyotomama Ezek a mai fiatalok😡
















-Békésen bicikliztem a nyárfák alatt, amiktől úgy tüsszögtem, hogy az nem igaz. Ha menstruáló lány lennék akkor a Niagara elbújhatott volna. - mesélem a történtetek Taehyungnak és a párjának.
-Ez igazán lényeges és gusztusos információ volt. - jegyzi meg irónikusan Yoongi.
-Ne szakíts félbe! - morranok rá. - Szóval. Békésen bicikliztem miközben a tájat figyeltem és persze tüsszögtem, mikor elém került az autó, amit elütöttem és ráestem a motorháztetejére. De esküszöm, hogy addig nem volt ott!! - magyarázom a balesetet.
-Tudtam, hogy az autók képesek teleportálni!!! - kiált fel Tae két falat között.
-Nyílván nem akkor parkolt le, hanem teleportal ugye bébi? - forgatja meg szemeit Yoongi, majd egy adag húst és ráment nyom a felháborodástól tátott szájú legjobb barátok ajkai közé.

Én csak kuncogva figyelem az ők érthetetlen kapcsolatukat. Az a kőkemény egy nap amióta ismerem Tae párját és amióta látom is őket együtt ráébresztett, hogy ők nem olyan hétköznapi pár, mint a többi. Legtöbbször úgy viselkednek, mintha csak barátok lennénenek, Suga nyűgösen próbálja elkerülni Tae fizikai érintéseit a nap huszonnégy órájában. Azonban láttam már őket egymás karjaiban édes semmiségekről sugdolózni a kanapén, vagy épp apró csókokat váltani a nap folyamán. Yoongi teljesen másképp fejezi ki az érzéseit, sokszor inkább ételt készít és azzal fejezi ki magát, mintsem szavakba öntse azt.

-Hé Jimin. - szól hozzám Taehyung. - Tudom, hogy úgy tűnik, mintha Suga nem kedvelne, de ő ilyen, ritkán mondja ki, ha szeret vagy kedvel valakit. Inkább a tettek embere. - mosolyog mondandója közben, és közben a mosogatógépbe pakoló párjára pillant.













Jungoo sent a message

Jungoo:
Kényelmes volt a motorháztetőm? 😆

j.park:
Ohhh fogd be...!🥴

8168 kmWhere stories live. Discover now