Teljesen összetörtem amikor közölték, hogy érvénytelen a fellépésem. Eleinte el sem akarták mondani az indokot, amiért kizártak, de aztán miután lement az egész verseny behívtak egy külön szobába beszélgetni. Sajnáltam, hogy nem jöhetett velem senki, csak egyedül léphettem be a helyiségbe. Valamilyen szinten megértem őket, Jungkook jobban kiborult, mint én, ha anya nem megy utána biztosan jelenetet rendezett volna a bolond fejével.Most itt állok a három zsűri taggal szemben és elmondani se tudom mennyire gyomoridegem van ettől. Nem is arról van szó, hogy nem érteném, amit mondanak, mert pechemre vagy szerencsémre a szüleim rám erőltették még középiskolában a C1-es angol nyelvvizsgát, csak szimplán félek az indoktól.
-Bizonyára kíváncsi vagy miért hívattunk ide. - szólalt fel az egyetlen hölgy a zsűriből.
-Fülünkbe jutott a hír, miszerint téged olyan nemzetközileg elismert művészek készítettek fel a versenyre, mint például Jung Hoseok, aki köztudottan kétszeres világbajnok. - folytatta egy idős úr, névtáblája alapján Joseph.
-Nem értem mi ezzel a probléma... - szólaltam meg bizonytalanul. Tényleg fogalmam sincs mi ezzel a gond. Nem hiszem, hogy a felkészítő tanáron múlna a tehetség. Fizethetsz te akármennyit a világ legjobb tanárjainak, ha egyszerűen nincs érzéked ahhoz, amit csinálsz.
-Jimin, te egy teljesen más szinten vagy, mint a többi versenyző. Nem értékelhetünk téged ugyan úgy, mint őket. - magyarázta meg mondhatni a kizárásom indokát Francesco, olasz koreográfus.
-Nagyon tehetséges vagy ez vitathatatlan. A szám, amit énekeltél az a sajátod? - érdeklődött Joseph, mire egy bólintással válaszoltam. - Elképesztő volt, ritkán látni olyan táncost, aki ennyire összhangban lenne a ritmussal és ilyen szinten ki tudja fejezni az érzelmeket a mozdulataival. Vénségemre mondom Jimin, kevés ilyen szenvedélyes táncművész van, mint te. - simított vállamra az idős úr, majd a fiatalabb férfi társaságában kisétált a szobából.
Nagy szemekkel néztem utánuk, hogy tényleg ennyiben lesz hagyva az egész? Tényleg véglegesen kizárnak és minden munkám, amit ebbe fektettem dobhatom ki a kukába?
-Őszinte leszek veled. - szólalt meg Allison, a szobában maradt egyetlen zsűri tag.
-Semmi keresni valód ezen a versenyen. Színpadra születtél, ez látszik rajtad. Ragadt meg a benned rejlő tehetséget és bontsd ki a szárnyaid. Ne hagyd, hogy visszatartsanak. - mosolyodott el, s végül ő is elhagyta a helyiséget.
j.park
j.park Back to normal 🥰
Surprise him>>>>>>>>>>Liked Jungoo and 1,084,911 others
Jungoo Csupán a szívem állt meg mikor a hátamra ugrottál🥹🥹❤️
| j.park SZERETLEK😆❤️
Liked by JungooComments are limited for this post.
YOU ARE READING
8168 km
FanfictionJimin egy viccből kitett Weverse posztjára nemvárt választ kap szeretett énekesétől. A két ifjú rövid szóváltása nem is bizonyul olyan egyszeri alkalomnak, mint ahogy azt gondolták.