Meglepetten nézek a velem szembánálló férfira, kinek az arcára a kinti hűvös levegő piros rózsákat varázsolt orcáira. Párat még zavartan pislantok, majd észbe kapva szólalok meg.-Guk? Hát te? - kérdezem, miközben egy üdvözlő mosolyra húzódnak ajkaim.
-Suga hyunggal találkozom, ihlet csere. - veszi le kabátját és a szék háttámlájára teríti, mielőtt helyet foglalna. Az éppen nemrég kiérkező forrócsokimba belekortyolva pillantok rá telefonomon, hogy tudjam Tae bármelyik pillanatban megérkezhet.
-És egyébként, hogy megy az egyetem? - érdeklődik, s hajába túrva rendezi a szél által összekuszált tincseit.
-Megyeget. Már most a félévi záróvizsgán előadásom tervezem. Bár elég nehéz, még sosem énekeltem és táncoltam egyszerre, szóval előre félek, már magától a témától is. - harapom be alsó ajkam. - Jövőhét végén kapjuk meg az alap koncepciót amire dolgoznunk kell. - magyarázom számára a dolgokat.
-Ismerős... - kuncog. - Eleinte én is féltem, de az évek alatt megtanultam ezt kezelni, így már a diploma munkámat sem aggódom túl. - hangja kicsit rekedtek tűnik, talán megfázott.
-Minden esetre sok sikert, biztosan menni fog Jimin-ssi. - mosolyodik el, s végre tekintetét is felemeli az itallapról.-Jobban bízol bennem, mint én saját magamban. - nevetek fel.
-Egyébként... - kezd bele ismét mondandójába, de az első szó után alsó ajkát harapdálva kezd maga elé meredni. Látszólag elgondolkodhatott.
-Egyébként? - kérdezek vissza, hátha befejezi az előbb elkezdett mondatát.
-Lényegtelen. - rázza meg fejét és újra rám emeli tekintetét. - Yoonginak lassan már itt kellene lennie...
-Te egyébként miért is várakozol itt?-Taevel találkozót beszéltünk meg ide 2-re, de nem igazán akar ideérni, pedig ő a pontosabb kettőnk közül... - magyarázom Jungkooknak.
-Lehet megfeledkeztek rólunk! - kacag fel Jungoo. - Nem ez lenne az első hasonló alkalom... - nevet továbbra is a férfi.
-Lehet... - kacarászok végül vele együtt
j.park
j.park Kiraktak minket a kávézóból, mert túl hangosan nevetett mikor egy kisgyerek elesett, ezért átjöttünk a mekihez miközben várjuk a valahol a dugóban csücsülő barátainkat
@JungooLiked by V_fromD, hobehobe and 82,746 others
View all 4,218 comments
V_fromD Nyugodjatok el magatoknak 5 perc és ott vagyunk 🙄
| j.park Szere~ TaTa
| V_fromD Ha ki akarsz engesztelni minimum egy húszas csirke nuggets-et és egy BigMac menüt kell venned nekem! Természetesen az epres McFlurry se maradjon el44!!!!444!
| j.park Haló és szerinted miből fogok megélni a jövő hónapig?!😢😢😢😢😢😢hobehobe Ha megint megbetegszel kinyuvasztlak!
| j.park Nem fogok hyung!!!!!
| hobehobe Ajánlom is!lala__ Nem tudom mit írtál ide de vigyázz magadra pici Mochi🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
| lala__ HIÁNYZOL!!!
| lala__ ÉS HELYES EZ A SRÁC HOL SZETTED ÖSSZE???!
| MATE JIMIN BEPASIZOTT?!?!!?!?!?!?! KI AZ? HADD VIZSGÁLJAM MEG!!!🧐🧐🧐
| Krkrkr HALLO? ITT TESSÉK, MOCHIKMNAK FASZIJA VAN?😱😱😱
| j.park Nincs is pasim!!!! Ő csak egy barát! TI IS HIÁNYOZTOK!!!!!!🤧😭😭😭😭
| MATE Csak egy barát mi? 😏😏😏
YOU ARE READING
8168 km
FanfictionJimin egy viccből kitett Weverse posztjára nemvárt választ kap szeretett énekesétől. A két ifjú rövid szóváltása nem is bizonyul olyan egyszeri alkalomnak, mint ahogy azt gondolták.