פרק 3

846 86 696
                                    


נ.מ לואי

שמתי את הסימניה בעמוד שעצרתי בו וסגרתי את הספר, מניח אותו על השידה. התיישבתי במיטה ונשפתי אל אוויר החדר. השעה הייתה דיי מאוחרת בערב ואבי כבר יצא לעבודה לפני כשעה.

הארי גר אצלנו כבר יומיים ובכל פעם מחדש שאני פוגש בעיניו אני מרגיש את גופי מתחמם. אני אפילו לא יודע למה. מעולם לא הרגשתי כך. זה מרגיש כאילו העיניים שלו שורפות את עורי וגורמות לכל גופי להסמיק.

כרגע הוא לא נמצא. לפני שאבי הלך הוא אמר לי שהארי יחזור בבשעה הקרובה אך הוא עדיין לא כאן. לא אכפת לי להישאר לבד בבית בלילה, זה קרה הרבה פעמים, אבל מה אם קרה להארי משהו?

נעמדתי על רגליי ויצאתי מדלת החדר. אולי אכין אריחת ערב? אני יודע שאני לא מכין את האוכל הכי טעים שיש, אבל נראה שאבא שלי והארי אוהבים את האוכל שלי.

חוץ מזה, ליאם אמור להגיע בשעה הקרובה ואני לא יכול לארח אותו בלי שום דבר לאכול. התקדמתי אל המטבח, מוציא את המצרכים כדי להכין כמה חביתות ירק וטוסטים עם חמאה.

הוצאתי גם כמה ירקות מהמקרר כדי להכין סלט ירקות עשיר ומזין. לפי איך שגופו של הארי נראה, הוא שומר על תזונה ומפתח את שריריו.

לאחר כמה זמן הטוסטים כבר היו מוכנים, החביתות כולן כבר מוכנות ומחכות על הצלחת. בדיוק חתכתי את העגבניה האחרונה כשנשמע טריקת דלת וקולות של אנשים.

הכנסתי את חתיכות העגבניה החתוכה לקערת בסלט, שטפתי את ידיי והתקדמתי אל היציאה מהמטבח כדי לבדוק את מקור הקולות. זה היה יותר מקול אחד.

הצצתי ממשקוף הדלת אל הסלון. כשראיתי את הארי נרגעתי כי זה לא פורץ, אך בו-זמנית נמתחתי מסיבה לא ברורה. אולי כי-טוב, זה הארי.

אך הארי לא היה לבד. על הספה לידו ישב בחור בעל שיער שחור וזיפים, הוא לבש ג׳קט עור. על הספה של השלוש ישבו בחור ובחורה. הבחור היה עם שיער בלונדיני מחומצן ועיניים כחולות וחיוך גדול. הבחורה הייתה עם שיער בלונדיני שהגיע קצת אחרי הכתפיים. עיניים כחולות גדולות בלטו וריסים שחורים שכנראה צבועים במסקרה שחורה. רגליה היו על הבחור הבלונדיני כשהיא נשענה עם גבה על משענת היד.

״שלום? מי אתה?״ הבלונדינית הסיטה את מבטה אליי כשעמדתי ללא מעש במשקוף המטבח.

שאר המבטים פנו אליי, בינהם גם זה של הארי. עינייו נקבו אל כיווני, בוחנות אותי מטה ומעלה חזרה אל פניי.

יצאתי מהמטבח בצעדים קטנים לכיוון הספות עם ידיי מאחורי גבי, ״אממ, אני לואי. אתם?״ שאלתי בביישנות קלה וחיוך קטן.

״היי, אני ג׳יני״ הבלונדינית הציגה את עצמה עם חייך גדול חושף שיניים לבנות ויפות. חייכתי אליה חזרה. היא נראת בן-אדם נחמד.

That boy is a trouble || Larry stylinsonWhere stories live. Discover now