פרק 10

913 72 278
                                    


נ.מ כללית

״הינה זה״ הארי הושיט אל טוני את המזוודה המלאה בשטרות.

טוני העביר את מבטו בין הארבעה שעמדו מולו. זאין היה עם סיגריה דלוקה בין שפתיו וכך גם נייל וג׳יני. טוני לקח את המזוודה מידו של הארי, מושיט אותה לאדם שישב על ידו בשולחן.

״תספור את אלו.״ אמר והאדם שעל ידו ציית מבלי להוסיף מילה מיותרת.

״איך זה הלך? מישהו ראה אתכם?״ טוני שאל, הארבעה הנידו בראשם לשלילה.

״זה היה מהיר, ברבי העסיקה את השומר שהיה בבוטקה והחלפנו בין המזוודות.״ זאין סיפר, נושף את עשן הסיגריה מבין שפתיו.

טוני הנהן בראשו, מעביר את עיניו שוב בין הארבע, מעלה חצי חיוך, ״ידעתי שצדקתי בהחלטה לקחת אתכם.״ אמר.

הארבעה קיללו בליבם את היום שבו הם הסכימו להצעה של טוני. כל אחד ואחד מהם היה במקום נמוך בחייו ואובדי עצות. אם הם היו יודעים שהם יהיו במקום הזה עכשיו, כנראה שהיו מעדיפים להישאר ברחוב.

הם שנאו את טוני בכל ליבם. לא הייתה להם אליו אפילו לא טיפת תודה, למרות שיכול להיות שהציל את חייהם אך הוא הפך את חייהם לשחורים יותר. ואולי הסיכוי שלהם לחיות בעולם לבד היה נמוך, אך הם היו חופשיים.

הם רצו לתקוע בליבו של טוני סכין חדה וגדולה שתיקח את חייו ותגאל אותם סוף סוף מהשליטה שלו בהם, אך הם ידעו שאין להם שום סיכוי לצאת מזה בחיים. או יותר גרוע מזה, הם ישארו בחיים אבל יסבלו פי כמה וכמה.

אלה היו החיים שלהם. בעצם, זה כבר לא היה החיים שלהם כי החיים שלהם עכשיו בשליטה של טוני.

״יש פה הכל״ אמר האיש שישב על יד טוני.

טוני העלה חצי חיוך, מושיט את ידו אל המזוודה ומוציא ממנה ארבעה חפיסות עבות של שטרות.

״קחו, זה על העבודה שלהם היום״ טוני הושיט אל הארי שעמד מולו את השטרות. הארי הנהן בראשו, לוקח את השטרות מידו של טוני.

״אנחנו יכולים ללכת עכשיו?״ הארי שאל, ממש לא היה לו ליותר מדי מילים מיותרות.

טוני כווץ את גבותיו אך בכל זאת נתן מילת אישור ושני אנשיו של טוני פינו את דלת היציאה ממשרדו של טוני. הארבעה הנהנו בראשם, לא מוסיפים מילה ויוצאים מהמשרד המחניק שכל כך שנאו, יוצאים בצעדים מהרים מהמועדון עם עמודי הכסף.

לאחר שיצאו לחניה, מתקדמים אל הרכב, ג׳יני, נייל וזאין כבר זרקו את בדלי הסיגריות. הארי הושיט אל זאין את שלושת החפיסות האחרות, שם את שלו בכיס המעיל שלו.

״היי, סטיילס. הכל בסדר?״ ג׳יני שאלה כששמה לב כבר כל היום שהארי שקט מהרגיל.

היא כן ידעה על מה שקרה עם לואי ביום לפני. כל השלושה ידוע, הם שמעו ואפילו נזפו בהארי על ההתנהגות שלו.  אבל הם גם ידעו את הסיפור המלא שהארי עדיין מנסה לשכוח אך לא מצליח. הם גם ידעו שלהיות עם מישהו אחר זה לסכן אותו. הם ידעו הכל ולא יכלו לשפוט את הארי על ההתנהגות שלו.

That boy is a trouble || Larry stylinsonWhere stories live. Discover now