פרק 7

1.1K 81 575
                                    


נ.מ הארי

״אייזיק בוודאות סיפר לטוני על מה שקרה״ ג׳יני אמרה.

״בחייך, ברבי, אני רבתי מכות כל כך הרבה פעמים בחיים שלי, למה שהפעם זה יפריע לטוני?״ אמרתי, לא מייחס כל כך הרבה משמעות לנושא.

״הפעם רבת בגלל בחור, סטיילס, זה לא כמו תמיד״ ג׳יני אמרה, מניח את רגליה על נייל שישב לידה על הספה.

״הייתי שיכור״

ג׳יני קימטה את פניה בספק, ״כולנו יודעים שזה לא נכון, סטיילס.״

״אתה חייב לשלוט בעצמך במקומות כאלה. אם טוני יגלה מי לואי, הרבה יפגעו.״ זאין התערב בשיחה.

״זיינתי הרבה אנשים לפני וטוני מעולם לא טרח לבדוק מי הם״ אמרתי, לוקח שאיפה מהסיגריה שדלוקה בין אצבעותיי.

״אף פעם לא רבת מכות בשבילם״ נייל אמר.

לעזאזל.

״אתה מסתבך״ זאין אמר.

הבטתי בו במבט כועס. ״זה לא שאתה במצב יותר טוב. אתה והחבר של לואי נראים מאוד קרובים. ליאם לא?״

זאין סגר את אגרופיו, ״כן, ליאם. הוא לא הבן שמנהל התחנה, זה לא קרוב למצב שאתה נכנס אליו. אני לא אומר לך להתרחק ממנו, אני רק אומר לך שתהיה יותר זהיר. תפסיק לתקוף, חבר, אני מנסה לעזור לך״ זאין אמר עם מבט נוקב בעיניו.

הסטתי את מבטי אל הקיר שמולי, מביא את הפילטר אל שפתיי ולוקח עוד שאיפה לריאותיי.

״מה יש לך ביד?״ נייל שאל, מביט את התחבושת שעטפה את כף ידי.

״זה מהבוקס שנתתי לבן זונה ההוא במועדון״ עניתי בפשטות.

גבותיהם של נייל וג׳יני נורו מעלה. ״חבשת את היד שאיתה נתת את האגרוף לבחור?״ ג׳יני שאלה בהפתעה.

היא ידעה שזה לא קורה אף פעם. רבתי מכות פעמים רבות וחטפתי גם לא מעט. מעטות הפעמים שבהן חבשתי את הפצעים שלי.

״לא. לואי חבש לי את היד״ אמרתי, ומתחרט שניה אחרי זה.

זה לא ביג דיל, אבל ברבי לגמרי הולכת לעשות מזה אחד כזה.

״הו.. עכשיו הכל מובן...״ נייל זמזם, מביט בג׳יני שהחזירה את אותו מבט משועשע.

״מה?״ שאלתי בבלבול.

״לא משהו מיוחד, פשוט לבחור הקטן אכפת ממך,״ נייל אמר, מחייך.

״ונראה שגם לך אכפת מהבחור הקטן״ ג׳יני השלימה, אותו חיוך גם על שפתיה.

״תעצרו את זה, מיד.״ אמרתי, לפני שיתחילו לקפוץ למסקנות.

שמעתי את זאין מצחקק לידי. הסטתי את מבטי לכיוונו, רואה אותו מביט בי בשעשוע. כיווצתי אץ גבותיי לכיוונו, ״למה אתה צוחק? זה לא שאצלך לא קורה דבר כזה.״ זרקתי.

That boy is a trouble || Larry stylinsonWhere stories live. Discover now