נ.מ כללית״הארי, אתה יודע אול-״ לואי אמר תוך כדי שיצא מחדרו אך דבריו נעצרו כשהביט בהארי שיצא הרגע מהמקלחת שממול לחדרו, מגבת תלויה על אגנו, נמוך מספיק כדי לראות את קו ה-V המדהים שיש להארי.
״היי! העיניים שלי פה״ הארי אמר בחיוך משועשע.
לואי פער את עינייו בבהלה, מבין שבהה בגופו של הארי. הוא הרים את עיניו לפניו המתגרות של הארי, ״א-אני מצטער, אני פשוט-״ לואי ניסה במהירות אך צחוק מצידו של הארי עצר אותו.
״מה?״ לחייו של לואי הסמיק כששיחק עם אצבעותיו, מביט מטה.
הארי לקח את שלושת הצעדים הנדרשים כדי לעמוד קרוב ללואי. מספיק קרוב כדי שלואי יריח את הסבון בניחוח שקדים ושוקולד שהארי השתמש בו. הוא הריח טוב וזה שיגע את לואי.
ידו של הארי עלתה לסנטרו של לואי, מרימה את עיניו לפניו, ״אל תרגיש מובך מזה שאתה מסתכל עליי, זה בסדר, מותר לך.״ הארי אמר, חצי חיוך על שפתיו.
לואי הביט בפניו היפות של הארי; שיערו היה רטוב וקבוצת שיער קטנה נפלה על מצחו, לואי רצה לסדר אותה ואז לכרוך את ידיו סביב צווארו של הארי ולנשק אותו. לואי גם רצה שהארי יחזיק בו כמו שהוא החזיק בו לפני. שיאחוז במותניו עם ידיו הגדולות ויגרום לו להרגיש בטוח.
לואי רצה ולהארי לא הייתה בעיה לתת את זה, כי הארי רצה בזה לא פחות.
היה שקט שנמשך לכמעט דקה עד שידו של הארי ליטפה את פניו של לואי, אגודלו עבר על עצמות לחייו של לואי. הארי חשב שהוא מושלם. העיניים הכחולות, השפתיים הדקות והורדרדות, הריסים הארוכים והשחורים שלו שסרטטו את עיניו והבליטו את הכחול שבעיניו. הוא היה מושלם בעיני הארי. מושלם מכף רגל ועד ראש.
והארי שוב חשב שהוא צריך להתרחק, אבל הוא לא יכול והוא לא רוצה. ואת המלחמה שהייתה בתוכו, שפתיו של לואי השתיקו כשלואי הטיח אותן בשל הארי בפתאומיות.
הארי היה מופתע כשלואי עלה על קצות אצבעותיו והטיח את שפתיו בשלו, אך היה שמח גם כן. ידיו של לואי נחו על כתפיו, ושל הארי גלשו למותניו הצרות של לואי, אוחז ברכושנות ויודע שכרגע מאוחר מדי בשביל להתרחק.
לואי כרך את זרועותיו סביב צווארו של הארי, נהנה ממגע שפתיו של הארי על שלו תוך כדי שהניע אותן על שלו.
הארי העביר את לשונו על שפתו התחתונה של לואי, מסמן לפתוח את פיו ולואי כבר למד את הרמיזה ופותח את פיו כדי לאפשר ללשונו של הארי להיכנס את פיו ולקשור את לשונו בשלו.
לואי היה מכור. גם הארי היה מכור. שניהם היו מכורים למשהו שאין גמילה ממנו.
הארי לא ידע מזה ולמה לעזאזל הוא מרגיש שהוא לא יכול להוריד את הידיים שלו מגופו הקטן והיפה של לואי. הוא יאשים את המשיכה שלו אליו ואת העובדה שהוא לא עשה סקס במשך מי יודע כמה זמן, בגלל שסירב לאנשים שזרקו את עצמם עליו, והוא אפילו לא יודע למה.
YOU ARE READING
That boy is a trouble || Larry stylinson
Action״אני יכול לעזור לך לצאת מזה״ ״למה לך? מה יוצא לך מזה?״ ״מה? אני רוצה לעשות את זה בשבילך. כדי שתהיה חופשי״ ״אבל למה? איך זה עוזר לך?״ ״כדי שתהיה חופשי.. איתי?״