נ.מ לואיאני עדיין לא יודע מה לעשות לגבי ג׳יני.. זאת אומרת, אני לא רוצה שהיא תלך לקזינו של דאטו לבד. נכון, נהיה שם אבל בחוץ, והיא בפנים. מה אם מישהו ינסה לגעת בה או לפגוע בה?
״אתה חולם שוב״ קולו של הארי העיר אותי מהמחשבות שהטביעו את ראשי.
המשכתי לחתוך את העגבניה לריבועים קטנים, ״אני רק חושב שוב על התוכנית שבניתי. אני לא יודע אם זה רעיון טוב לשלוח את ג׳יני לבד לקזינו. זה לא מסוכן מדי?״ שאלתי, מביט אל הארי שנשען בשילוב ידיים על השיש לצידי.
גבותיו מעט התכווצו לפני שהתחיל, ״תשמע לואי, אני יודע שאתה רואה את ג׳יני בתור מלאך עדין וטהור, אבל היא לא. אף אחד מאיתנו לא. כל אחד ואחד מאיתנו, אני, נייל, זאין וג׳יני, אנחנו עשינו דברים שלא תוכל אפילו דמיין אותנו במקום הזה.״ אמר.
זה גורם לי לחשוב שוב על מה הם עושים לעומק, או למה הם נכנסו לזה מלכתחילה.
״ג׳יני עשתה דברים יותר מסוכנים מזה והיא תצליח כי היא לוחמת ויודעת את העבודה. אני מרחם על הגבר שינסה להתעסק איתה.״ גיחך את החלק האחרון.
״אני בכל מקרה לא חושב שהיא תסכים לוותר על זה גם אם אשנה את התוכניות״ אמרתי, חוזר לחתוך את העגבניה.
״תהיה בטוח בזה, היא לא תוותר על זה בחיים.״
״אני יודע...״ נשפתי.
״היי לוזרים, האוכל מוכן?״ נייל נכנס יחד עם ג׳יני, זאין וליאם.
״בקרוב, אבל אני מבטיח לירוק בשלך אם תמשיך לדבר ככה״ הארי זרק על נייל את המגבת מטבח.
״אז ככה זה הולך להיות מעכשיו? לא תבוא אליי יותר?״ שאלתי את ליאם שפתח את המקרר בשביל להוציא בקבוק שתייה.
״לא התכוונתי שזה יצא ככה.. פשוט- טוב.. זה פשוט שטוב לי עם זאין, לא שמתי לב למה שקורה מסביבי, מצטער אחי״ ליאם טפח על כתפי.
חייכתי אל ליאם חצי חיוך שאומר שהכל בסדר ואני מבין. בחיי התגעגעתי אליו. מאז שהחבורה הזאת נכנסה לחיים שלנו אנחנו בקושי מתראים. רק כשהוא בא עם זאין. הוא כבר לא בא לבד למרות שהוא כמו בן בית פה.
לאחר שהאוכל היה מוכן אני והארי הגשנו את האוכל וישבנו לארוחה עם השאר. הסתכלתי על כל אחד ואחד מהם וחשבתי לעצמי איך הגענו למקום הזה?
החיים שלי השתנו מהקצה לקצה מאז שהחבורה הזאת נכנסה לחיים שלי. מי חשב בכלל שהחיים המשעממים ונטולי סכנות שלי יהפכו למשהו שנראה כמו סרט פשע.
פעם זה היה אני וליאם, יוצאים לדיינר השכונתי בכל יום שלישי, אוכלים, שותים איזה מילקשייק טוב וחוזרים הביתה. החיים היו רגועים וזאת הייתה היציאה שלנו.
YOU ARE READING
That boy is a trouble || Larry stylinson
Action״אני יכול לעזור לך לצאת מזה״ ״למה לך? מה יוצא לך מזה?״ ״מה? אני רוצה לעשות את זה בשבילך. כדי שתהיה חופשי״ ״אבל למה? איך זה עוזר לך?״ ״כדי שתהיה חופשי.. איתי?״