נ.מ הארירצתי אל המכונית שבה זאין חיכה במושב הנהג, נייל וג׳יני נכנסו במהירות לתא אחורי ואני למושב הנוסע עם השק השחור בידי.
״סע!״ צעקתי.
זאין מיד לחץ על דוושת הגז והסתלקנו במהירות מהמקום. נשמתי בכבדות, הורדתי את הבנדנה שכיסתה את פי.
לעזאזל...
תמיד אותה הרגשה. הרגשה שאין לי שליטה על החיים שלי. ההרגשה שאני רק עוד שחקן במשחק שטוני משחק. כל כך הרבה כוח ועדיין לא מספיק כדי לצאת מהמצב הזה. אז אלו החיים שלי.
״יש פה כמות יפה, אתם חושבים שנראה מזה משהו?״ נייל שאל.
״אתה יודע שלא״ עניתי, מביט אל החלון.
״או הו, סטיילס, אל תראה כל כך נרגש, זה לא ששדדנו עסק בהצלחה מבלי שיתפסו אותנו או משהו כזה..״ ג׳יני אמרה, ציניות ניכרת בקולה.
גלגלתי את עיניי, לא מגיב.
שאר הנסיעה הייתה שקטה כמו כל הנסיעות לאחר ה-׳עבודות׳ שאנחנו עושים. השקט של אחרי הכי נורא כי ידעתי שכולנו חושבים על מה שעשינו, או על מה שיבוא להבא.
נכנסנו לאחד המועדונים של טוני עם השקים בידינו. טוני ישב באחד השולחנות כשאחת הבחורות רקדה על העמוד כסף שהיה מולו.
שני השומרים של טוני נעמדו מולנו וחוסמים את דרכנו עד שקולו של טוני נשמע, ״תנו להם לעבור, הצוות האהוב עליי״
שומריו של טוני זזו הצידה, מפנים את הדרך. עשינו את חמשת הצעדים הנחוצים כדי להגיע אל מקומו של טוני והנחתי את השק על השולחן שהיה מולו. אחריי עשו גם זאין, נייל וג׳יני.
טוני העלה חיוך על שפתיו, פותח את אחד השקים. תאוות הבצע הייתה בעיניו ושנאתי את החיוך היה והמבט הזה.
״עבודה טובה״ טוני אמר, מוציא חפיסה של שטרות מהשק, מושיט אותה אליי, ״תתחלקו בינכם״ אמר.
הנהנתי בראשי, לוקח את החפיסה מידו. התכוונתי להסתובב אך קולו שטוני נשמע שוב, ״מחר תהיו פה בשמונה בבוקר״ פקד.
״למה?״ שאלתי. אנחנו אף פעם לא עובדים בבוקר.
טוני כיווץ את גבותיו, ״כי ככה אמרתי״ הביט בי בעיניו נוקבות. סגרתי את אגרופיי, מהנהן בראשי.
״אני צריך לדאוג לגביך, נכון הארי?״ שאל בחשד.
הנדתי בראשי, ״לא, אתה לא צריך לדאוג״ עניתי.
הוא הביט בזאין, נייל וג׳יני שעמדו מאחוריי, ״זה כולל גם אתכם. לעולם אל תשכחו מאיפה באתם, ולאעולם אל תשכחו שאני יכול להביא אתכם למצב גרוע יותר״ אמר בקול מאיים. ״עכשיו לכו מכאן״ קרע את מבטו והביט חזרה לבחורה שרקדה מולו.
YOU ARE READING
That boy is a trouble || Larry stylinson
Action״אני יכול לעזור לך לצאת מזה״ ״למה לך? מה יוצא לך מזה?״ ״מה? אני רוצה לעשות את זה בשבילך. כדי שתהיה חופשי״ ״אבל למה? איך זה עוזר לך?״ ״כדי שתהיה חופשי.. איתי?״