פרק 12

987 61 174
                                    


נ.מ הארי

״פאק, זה נראה כואב״ נייל זמזם מצידי לאחר שהטחתי אגרוף נוסף בפניו של סם.

״אולי כדאי שתגיד לנו איפה אתה מחביא את התיק שגנבת מטוני״ אמרתי בקול מאיים.

סם הרים את מבטו אל עיניי, דם נזל מאפו ומהפצע שבשפתו. ״הוא לא אצלי״ אמר בחולשה, עיניו החומות נצצו מדמועות.

עצמתי את עניי ונשפתי ביאוש. לעזאזל, למה הוא מאלץ אותי להשתמש בכוח רב?

אגרופי מצא שוב את אפו של סם, ״זה יהיה יותר קל אם תגיד לנו וזהו זה״

״אני לא יודע על מה אתם מדברים, אין לי שום תיק!״ סם אמר בקול רם.

״לעזאזל״ מלמלתי, שולף את האקדח מהחגורה שלי, מכוון את הקנה שלו אל ראשו של סם, ״אני נותן לך הזדמנות אחרונה לצאת מזה״ אמרתי בקול מלא ארס.

עיניו של סם נפערו, מלאות באימה. ״בבקשה תאמינו לי, אני לא יודע איפה זה, זה לא אצלי!״ התחנן.

סובבתי את מבטי אל נייל שכיווץ את גבותיו כשראה את מבטי, ״אתה לא מאמין לו נכון?״ נייל ירה לכיווני.

כיווצתי את שפתיי, נושף מאפי בחדות. הבטתי אל סם בעיניים מאיימות ומשתקות. הוא פחד, אני יודע לזהות פחד ואימה. אני גורם לאנשים להרגיש את זה במשך זמן רב.

״הזדמנות אחרונה״ הזהרתי וטענתי את האקדח.

עיניו עכשיו דמעו כשהוא סגר אותם בחוזקה, ״אני נשבע לכם, זה לא אצלי. א-אני..״ סם נשף בתבוסה.

״אתה מה?!״ צעקתי כדי להוציא ממנו את האמת.

״אני-אני הוצאת את הכסף על טיפול למחלה של הבת שלי״ סם הודה עם כאב בקולו.

גל חום עבר בגופי מהרגליים ועד הראש.

״אני מצטער, בסדר? אני יודע שזה לא היה נכון לגנוב את התיק אבל לא הייתה לי שום ברירה. אני אמרתי לטוני את המצב והוא התעלם ממנו לגמרי. אני הייתי בלחץ של זמן כי איימו עליי מהבית חולים שאם לא ניכנס לרשימה הם ישימו מישהו אחר במקום. הייתי חייב לעשות את זה.״ אמר בקול כואב ודמעות זולגות על הלחיים.

טוני הבן זונה.

סובבתי את מבטי אל נייל שהחזיר לי את אותו המבט, מניד בראשו. שנינו יודעים מה אני צריך לעשות עכשיו לפי הפקודות של טוני.

טוני תמיד אמר ׳אם תרחם על אחד מהם השאר לא ילמדו את הלקח. ברגע שאתה מראה רגש פעם אחת אין דרך חזרה. יעשו את זה שוב ושוב ולאחר מכן כבר לא תשלוט באנשים, האנשים ישלטו ברגשות שלך. ויום אחד תמצא את עצמך מת בגלל הרגשות שלך.׳

That boy is a trouble || Larry stylinsonWhere stories live. Discover now