נ.מ לואי״אני לא יודע לגבי זה, ג׳יני. אני מעולם לא הייתי במועדון לפני״ אמרתי בחשש כשג׳יני סידרה את שיערי.
״קדימה, לואי, אני מבטיחה לך שיהיה כיף. חוץ מזה, אתה תהיה איתנו, לא ניתן לשום דבר להשתבש.״ הבטיחה.
״זהו, אתה מוכן״ אמרה בחיוך.
קמתי מהכיסא והתקדמתי למראה שבחדרי. שערי היה מסודר הצידה בצורה מושלמת. זה יפה.
העברתי את ידי על על בטני. הייתי לבוש בבגדים החדשים שג׳יני בחרה לי היום. הסתובבתי כדי להסתכל על הפרופיל ורואה את הבטן הבולטת. החזקתי אוויר בריאותיי והכנסיתי את הטן פנימה כך שהיא שטוחה.
נשפתי כשנגמר לי האוויר והבטן שוב חזרה. אף פעם לא חשבתי על זה. אהבתי את איך שאני נראה, תמיד אהבתי. אבל אחרי מה שקרה היום בבית קפה... אני לא יודע, אני מרגיש קצת מבוייש.
״אני חושב שהחולצה הזאת מבליטה את הבטן שלי״ אמרתי.
ראיתי דרך המראה את ג׳יני מזעיפה את פניה. היא התקרבה אליי, נעמדת מולי. ״לואי, הבטן שלך כל כך יפה. חוץ מזה,״ היא הרימה את חולצתה, ״תראה, גם לי יש בטן, מה רע בזה?״ שאלה.
היא נעמדה מול המראה לידי, עדיין עם בטן חשופה. הבטן שלה בלטה קצת בצורה מתוקה. אני לא יודע אם היא הבליטה אותה בכוונה או שהיא באמת ככה אבל זה לא כל כך משנה כי היא יפה ככה או ככה.
ג׳יני חייכה אליי דרך המראה, ״מה עם שלך?״ שאלה. צחקקתי, מרים את החולצה מעט בהיסוס, חושף את הבטן. ״אתה רואה איזה יפים אנחנו?״ ג׳יני אמרה בחיוך גדול, מזיז את מותנה אל כיווני ופוגשת את שלי, גורמת לצחוק לברוח מבין שפתיי.
״אתם נמצאים לבד בחדר סגור כבר מעל חצי שעה, אני צריך להתחיל לדאוג?״ קולו של נייל נשמע מעבר לדלת הסגורה.
ג׳יני גלגלה את עיניה עם חיוך על שפתיה, ״אתה יכול להכנס״ אמרה, מיישרת את החולה על בטנה וכך גם אני.
נייל פתח את הדלת, מציץ פנימה. הוא העביר את עיניו ביני לבין ג׳יני, ואז העלה חיוך על שפתיו, ״קדימה, צריכים לצאת״ אמר.
ג׳יני לקחה את אחד הבשמים שהיו לי על השידה, ריססה עליי המות שגרמה לי מעט להחנק. ״ג׳יני, לא כל כך הרבה!״ השתעלתי, מנפנף עם ידי מול פניי.
היא הניחה חזרה את הבושם על השירה, מחייכת אליי חיוך גדול, ״זהו, עכשיו אפשר ללכת״
—
״קדימה, לואי, קח אחד״ ג׳יני אמרה כשהושיטה לי כוס קטנה עם נוזל שקוף.
YOU ARE READING
That boy is a trouble || Larry stylinson
Action״אני יכול לעזור לך לצאת מזה״ ״למה לך? מה יוצא לך מזה?״ ״מה? אני רוצה לעשות את זה בשבילך. כדי שתהיה חופשי״ ״אבל למה? איך זה עוזר לך?״ ״כדי שתהיה חופשי.. איתי?״