פרק 5

943 81 708
                                    


נ.מ כללית

לואי הרגיש את השמש החמה על פניו, עיניו העצומות סונוורו. הוא כבר היה ער אבל סירב לפקוח את עיניו, אז הוא שכב במיטה עם עיניים עצמות, נראה ישן לגמרי אך מוחו הוצף מארועי אמש.

הנשיקה עם הארי.

לואי לא ידע מאיפה זה בא, או איך זה קרה בכלל, הוא רק יודע שזה קרה, ושזה היה הדבר הכי טוב שהרגיש מימיו.

לואי בהתחלה הרגיש מבוהל כשהרגיש את שפתיו של הארי על שלו כי הוא באמת לא ידע מה לעשות. הוא מעולם לא התנשק לפני, מעולם לא נגעו בו בצורה שהארי נגע בו גם אם זה היה סתם אחיזה במותן. זה אף פעם לא קרה לו והוא לגמרי אהב את זה.

לואי הלך לישון אתמול עם חיוך גדול על שפתיו. לאחר הנשיקה לואי הרגיש שהוא רוצה לצרוח משמחה, והוא לא רצה שהארי יראה את זה אז הם התפצלו לחדרים שלהם עם אמירת לילה טוב.

אבל עכשיו, עכשיו הוא פוחד לצאת מהחדר כי הוא באמת לא יודע איך המצב יהיה עכשיו. זה יהיה אחרת? הם הולכים להתנג כמו זוג? הארי הולך להיות יותר נחמד עכשיו? הוא באמת לא ידע.

הוא צריך לצאת מהחדר הזה כדי לגלות את התשובה.

לואי קם על רגליו, משפשף את עיניו עם גב כפות ידיו. הוא ניגש אל מכנס הפיג׳מה שלו, לובש אותו על רגליו, מתקדם אל דלת חדרו. הוא נשם עמוקות לפני שפתח את הדלת.

הוא הביט ימינה אל כיוון הסלון; לא היה שם אף אחד. אביו רוב הזמן בעבודה והארי רב היום בחוץ, אך הוא לא האמין שהארי כבר יצא, זה היה מוקדם מדי בבוקר.

הוא יישר את מבטו אל דלת המקלחת, פותח אותה כמו כל בוקר אך נשימתו נעצרה כשראה גב חשוף ושרירי מולו. הארי עמד עם פניו למראה, מצחצח את שיניו. הוא ראה את לואי דרך המראה אך הדבר היחידי שעשה זה למלא את פיו במים ולירוק לכיור.

לואי הידק את אחיזתו בידית הדלת. הוא לא יכל לעצור את עיניו מלבחון את גופו של הארי שהיה לבוש בבוקסר שחור בלבד. למה הוא לא יכל לעצור את עצמו מלבהות בשרירי גבו המרשימים של הארי? הוא לא ידע.

הארי הסתובב בפתאומיות, חושף את בטנו השרירית, ולואי באמת הרגיש שהוא ממוסמר לרצפה כי הוא לא יכל לזוז, או לדבר.

לואי הרים את מבטו לפני של הארי, פוגש בעיניים ירוקות ויפות. הארי היה יפה. כל כך יפה שלואי הרגיש את ליבו מאיץ בכל פעם ששמו של הארי עולה. הוא לא ידע למה הוא הרגיש שהוא טובע שוב ושוב בעיניים היפות האלו של הארי.

״לואי?״ הארי שאל אל תוך השקט.

לואי מיד השפיל את מבטו לרצפה. למה הוא לא יכל להתגבר על ההרגשה הזאת שמציפה אותו. ״א-אני מצטער, לא ידעתי שאתה פה״ לואי גמגם מסיבה לא ברורה.

That boy is a trouble || Larry stylinsonWhere stories live. Discover now