נ.מ לואי״לואי, זה באמת לא נורא״ הארי קרא מהסלון.
כן, בכלל לא נורא. הוא רק שוכב חבול לגמרי על הספה. הוא נראה כאילו יצא הרגע מקרב. אלוהים. איפה הוא היה? מי גרם לו לזה?
חזרתי לסלון במהירות עם קערת קרח בידי וכמה מגבות. הערכה לעזרה ראשונה כבר הייתה על השולחן. ״איך זה קרה?״ שאלתי כשהארי התיישב, נאנק.
הוא לא ענה, רק הביט בי במבט שאומר ׳עדיף לך לא לדעת׳
אני זוכר את הפעם הראשונה שנפגשנו שהוא הגיע לפה ואמר שהוא ישב בתא מעצר. בהתחלה חשבתי שהוא צוחק אבל הוא היה רציני. ועכשיו הוא חוזר במצב הזה באמצע הלילה.שלחתי את ידי בהיסוס אל קצוות חולצתו, מרים מעט כדי לראות אם יש חבלות גם בבטנו. היו חבלות קלות אך דעתי מעט הוסחה כי בטנו הייתה מחוטבת ומעוצבת בצורה מושלם. אלוהים, איזה כוח עליון.
ניקיתי את גורוני, מושך את ידי, ״אממ, אני..אני צריך שתוריד את החולצה שלך״ קולי מעט רעד ובחיי שהחדר הפך להיות חם יותר.
הארי פשט את חולצתו עם האנחת כאב, זורק את החולצה הצידה ונשען על משענת הספה בעיניים עצומות, מתנשף. יש כמה סימנים על בטנו, ובצלעותיו.
״הארי, אולי כדאי שאקח אותך לבית חולים? זה לא נראה טוב״ אמרתי, מרים את מבטי לפניו.
״בלי בית חולים. התמודדתי עם מכות בעבר, אני יכול לסבול את זה״ אמר, מתכוון לקום מהספה, אך מיהרתי לשים את ידי על חזיהו המקועקע, מונע ממנו לקום.
״בסדר, בסדר, בלי בית חולים. רק תן לי לטפל בזה.״ אמרתי, מתיישב על ברכיי בין רגליו על הרצפה.
עטפתי קוביית קרח במגבת והנחתי בעדינות על אחת החבלות שבבטנו. הוא נשף בכאב. ניסיתי לעשות זאת הכי בעדינות כי לא רציתי להכאיב לו.
הרמתי את מבטי אל פניו, פוגש בעיניו הירוקות. הוא הביט בי בזמן שטיפלתי בפצעיו, מורח משחה שתקל על הכאב, וחובש את הפצעים שדיממו. היו גם מעט בפניו, אך לא כל כך הרבה. רק סימן אדמדם מתחת לעין השמאלית שלו, ופצע פתוח במצח.
נעמדתי על רגליי מולו, ספגתי מעט אלכוהול בחתיכת צמר גפן, מביט בפצע שבמצחו, ״זה קצת ישרוף״ אמרתי, נשען קדימה, בזמן שהארי הביט מעלה אל פניי.
הנחתי את ידי השמאלית על לחיו ועם ידי השניה שחזיקה בצמר גפן חיטאתי בעדינות את הפצע. הארי עיוות מעט את פניו בכאב. מיד הבעה מתנצלת עלתה על פניי, ״אני מצטער״ התנצלתי.
״זה בסדר״ אמר, נשען קדימה.
הרגשתי את ידיו של הארי על ירכי האחורית בזמן שהדבקתי בעדינות פלסטר על הפצע. ״זהו, זה בסדר עכשיו״ אמרתי בקול רועד ממגעו.
YOU ARE READING
That boy is a trouble || Larry stylinson
Action״אני יכול לעזור לך לצאת מזה״ ״למה לך? מה יוצא לך מזה?״ ״מה? אני רוצה לעשות את זה בשבילך. כדי שתהיה חופשי״ ״אבל למה? איך זה עוזר לך?״ ״כדי שתהיה חופשי.. איתי?״