Hned jak jsme vešli do cukrárny vyjela na něj nějaká holka. Já vim nechodíme spolu ale jestli je to jeho holka co tu vůbec dělám?! Pustila jsem jeho ruku a mířila jsem k vychodu. Vyšla jsem zpět na čerstvý vzduch pořádně se nadechla a šla směr domov. Přišla jsem domů a udělala jsem špagety. Máma přišla dala si jídlo a omluvila se ze je unavená. Zase jsem tu jakoby sama. Začala jsem přemýšlet..Možná by mě to tak nemrzelo kdyby se aspoň snažil a třeba by za mnou běžel ale nic.. Šla jsem si to jídlo sníst do obýváku. V tu chvíli mi zapípal telefon na znak toho ze mi přišla zpráva.
Mr.Hemmings: Proč si odešla?! Hledal jsem tě!
Princess Molly: Šlo vidět ze si se bavil i beze mě.:)
Mr.Hemmings: Cože?! Ani jsem tu holku neznal..promiň mi to..
Princess Molly: No já nevím..Možná by si si to mohl nějak odčinit 3:)
Mr.Hemmings: Vrrrrr..Dáš mi tvou adresu?
Princess Molly: Hned vedle Banky..:)
Mr.Hemmings: Jsem tam za pět minut kočičko.:-*
Hned jak mi tahle zprava přišla okamžitě jsem se šla převlíknout. Vzala jsem si legíny a bílé tílko. Za pár minut zazvonil zvonek a já šla dolů otevřít. On byl tak awww..stál tam s růží a se smutným výrazem. Přišla jsem k němu a udělala to..Chytla jsem jeho bradu a políbila ho motýlci v mém břiše snad vybouchli. Odtáhla jsem se a omluvným pohledem na něj koukla."Promiň nemohla jsem odolat "." Jsem rád ze si to udělala za mě ".Taaak omlouvám se že už jsem včera nenapsala ale velikonoce víte co:D chci jenom vědět já vim tahle story není nejlepší ale byla bych moc ráda kdyby jste mi napsali co mám vylepšit:) takže bye guyz!:)
YOU ARE READING
Fuck message [CZ-story]
FanfictionBude Molly konečně šťastná s takovým surovcem jako je on? Btw.: Budou tam sprostá slova a sex 3:)