Když Zack (omlouvam se že jsem to v minulé kapitole spletla takže pro vysvětlení. Harry je s ni ted v pokoji, Luke ten je prostě něde pryč:D a Zack je tam drží:)takhle to teda je). Odešel. Harryho jsem chytla za triko a pevně ho obejmula. "Umřeme tady." řekla jsem a podívala se na ustaranou Bianku a přiběhla k ní. Odlepila jsem ji pásku od rtů a seznámila je s Harrym.
------------------------po 4 dnech------------------
Seděla jsem v rohu a brečela jsem s hlavou v rukách. Harry ještě spal a Bianka koukala na mě. Usoudili jsme s Harrym že Bianka je mentální a už se s toho nevyléčí. Prostě jí z toho tady hrablo. Protože celé dny sedí kouká do zdi a buď si s někým povídá nebo začne tancovat.Už čtyři dny jsem nejedla ani nepila a určitě smrdim, protože se tady ani koupat nedá. Ty dvě holky co tu byli mrtvé Zack odnesl někam pryč.
Slyším dupání po schodech a otevírání dveří. Už mě nebaví předstírat mrtvou, tak jen vzhlédnu. Zack se na mě podíval tím svým zašklebeným pohledem. Oplatila jsem mu svůj nechutný úšklebek.
Za ním vylezla nějaká mladá holka zdála se být simpatická. "Tohle je Denisa. Bude tu teď hnít sváma.". Řekl a odešel. Denisa si zatím sedla a koukala se po nás jak po nějakém neznámým stvoření.
"Ahoj já jsem Molly a tohle je Harry. To je Bianka ale ona nemluví." řekla jsem protože tu bylo takové trapné ticho.
"Moje jméno jste slyšeli a byli by jste spolu sladcí. Jste spolu?" řekla a Harry si mě majetnicky přitáhl k sobě.
"Ano jsme ale dali jsme se pořádně k sobě až tady." řekl a dal mi pusu ba tvář.
Najednou se otevřeli dveře a Zack. Podíval se nás holky a rozmýšlel se. Šlo pořádně vidět ze je opilý ale nedával to moc najevo.
Ukázal na mě a šel ke mě Harry me objal a zakroutil hlavou. Jenže Zack je tvrdohlavý a chytl mě za ruku.
Odtáhl mě na chodbu a podíval se na mě. Já nevěděla co mám dělat tak jsem se koukla do země. Zasmál se nad tím a zatáhl mě do vedlejšího pokoje.
Táhl mě k posteli až moc rychle takže jsem si nestihla všimnout jak pokoj vypadá. Za pár sekund jsem už ležela a bez opětování jsem cítila polibky. Když tušil ze nebudu spolupracovat tak se přesunul na krk potom když se zastavil u výstřihu. Začala jsem brečet a malinko se vzpírat, protože vim že kdyby jsem ho odstrčila dostala bych.
On zvedl hlavu podíval se na moje ubrečený oči. " Co to dělám? Vždyť ti ubližuju. Jsem hlupák pojď vezmu jídlo a jdeme zase zpět za Denisou a Harrym.
Taaak novaw část je tuuu :D a opět stoji za hovno. :D ale tak co už.
-bye guyz:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck message [CZ-story]
Hayran KurguBude Molly konečně šťastná s takovým surovcem jako je on? Btw.: Budou tam sprostá slova a sex 3:)