Otevřela jsem rozespale oči a uviděla Zacka jak sladce spí."Nekoukej na mě když spim!". Řekl a já leknutím nadskočila."Stalo se něco?". Řekla jsem rozespale."já nevím včera jsem přemýšlel a došel k tomu ze jsem tě Lukovi ukradl". Uvědomila jsem si to že za ty 3 dny co tady jsem na mě ještě nepromluvil."Zeptám se tě narovinu.. Zaplatil si mu aby si mě nevšímal? Já jenom jestli to dělá z donucení nebo na mě vážně sere". Řekla jsem sklesle a čekala na jeho odpověď."Ne takovouhle kaši si v tom dělá sám. Molly jak moc bych chtěl abys byla jenom moje ale nekradu.". Zasmála jsem se zvedla se z postele a šla ke dveřím do koupelny. Ještě před tím než jsem do té koupelny vešla jsem se otočila skousla jsem si ret a svůdně se podívala. Potom už jsem jenom zašla svlékla si jeho košili a šla do sprchy. Slyšela jsem jak se otevřeli a následně zavřeli dveře potom už jsem slyšela jak dopadají kalhoty a další kusy oblečení na zem.
Vešel ke mě. Automaticky jsem si zakryla prsa a jak se u nás v Miami říká.. Jeskyňku. Já vím vtipné jméno.
Ale bylo mi to stejně k ničemu, protože moje ruce vzal a dal si je za krk. Svými rukami mi začal jezdit po mém mokrém těle.
Bylo to příjemné víc než příjemné.. Jel od prsou az dolu k mému klínu.
Začal mi jemně dráždit klitoris jak jazykem tak prstami. Byla jsem až nechutně nadržená.
To si on myslela a otočil si mě k sobě. Začal mi lizat, cucat, až jemně kousat bradavky.
Potom přišla řada na mě. Šla jsem rovnou na věc. Vzala jsem jeho chloubu do ruky a začala ho honit. Podle jeho vzdychání jsem usoudila že je mu to dost příjemné. Potom jsem si teda usmyslela že bych si ho už mohla vzít do pusy.
Nejdřív jsem mu olízla žalud. Potom jsem přitvrdila a strčila si jeho chloubu do pusy. Začal nekontrolovatelně vzdychat.
Potom mě jemně vytáhl za vlasy nahoru. Chytl mě za zadek a vysadil mě nahoru já okamžitě obmotala svoje nohy okolo jeho pasu.
Pomalu ho do mě zasunul abych si zvykla na jeho délku.
Zvykla jsem si dost rychle. Udělal mi cucflek na krku a to nesnáším oplatila jsem mu ho asi 3x větší.
Když jsme se oba udělali umyli jsme se a vyšli ze sprchy."Byla si kurva skvělá!! " řekl mi a já se začervenala.
Dal mi jemnou pusu do vlasů a a šel si zpátky lehnout. Řekl ať jdu sním a tak jsem šla ale chatovala jsem si s Lukem.
Princess Molly: Ahoj tady tvoje holka kdyby si zapomněl.
Mr.Hemmings: Jak bych mohl?! Kde si puso?
Princess Molly: Tak proč už si dávno nenapsal?
Mr.Hemmings: Můžeš bejt ráda ze ti odepisuju ještě teď. :)))
Princess Molly: Co prosím?!!! Proč se ke mě takhle chováš? Máš k tomu důvod?
Mr.Hemmings: Jo mám. Si obyčejná děvka. ano! Dáváš každýmu. Ale mě si odmítla špíno hnusná.
Princess Molly: Děvka?:D si debil? Asi jo jak tak koukám. Stoupla ti sláva do hlavy?:)
Mr.Hemmings: Asi jo stoupla. A proto se divím ze takové ošklivce ještě odepisuju.
Princess Molly: Toho budeš litovat.:) budeš litovat toho ze te máma nespolkla.!Hodila jsem telefonem o postel a omylem jsem přitom zasáhla Zacka.
"Promiň já.. Jen..ale to nic..". Řekla jsem a omluvně se podívala.
"Podívej se ba mě.." podívala jsem se a on Dořekl."Kdo ti co udělal? Koho mám zabít ze sere mojí holku?" vážně řekl mojí holku? Awww zlatý!
"Noo když na tom tak trváš byl to Luke. Řekl mi že jsem špína a ze jsem děvka."
"Cože řekl?!" zvedl se a odešel. Běžela jsem za ním. V kuchyni stál Luke a koukal na mě. Zamračil se a dostal pěstí do bodů od Zacka."Ty buzerante hnusnej! Kdo ti dovolil říkat moji holce děvko?! abys tak chcípnul v pekle." řekl a plivl na něj.Taaak tohle je 13+ :D a zároveň moje nejdelší kapitola 660 slov. :)) ^^ tak doufám teda že to někdo čte. Bye guyz.!:)
YOU ARE READING
Fuck message [CZ-story]
FanfictionBude Molly konečně šťastná s takovým surovcem jako je on? Btw.: Budou tam sprostá slova a sex 3:)