Smlouva.

730 29 1
                                    

"To po po mě přece nemůžeš chtít..Zacku..prosím.". Říkala jsem šeptem se slzami v očích. Ve smlouvě totiž stálo.. Milá Molly.. vim je to ode kruté ale musíš to vydržet. Normálně si můžeš chodit s Lukem,chodit na rande a tak ale když řeknu ze s tebou chci mít sex tak nebudeš odmlouvat. Tahle vila je vám plně k dispozici. Pan Zack Jefferson. Podpis:_________

Co si o mě sakra myslí?! Že jsem nějaká štětka? Ale co už budu muset souhlasit aspoň budu s Lukem. To on je moje štěstí. Podepsala jsem to a on ještě dodal." Jo a pár nocí budeš spát semnou v tom "romantickým" obětí Jako třeba dneska.". "Budu se vším souhlasit ale prosím nebij mě.".

Tomu už se jen zasmál a táhl me se spojenými rukami do auza." jedeme ti koupit něco do centra.".

Cestou do toho centra jsem usnula s hlavou na okně. Když mě potom probudil malý polibek na čelo. Vzbudila jsem se s pocitem že to je Luke. Ale byl to Zack já vím měla jsem ho nadevše ráda ale furt se nemůžu vzpamatovat z toho že jsem adoptovaná.

Vešli jsme do Victoria's secret a já SR začala cítit blbě když jsem viděla ty ceny." Neboj se jsem bohatý zlato a v tomhle bych tě chtěl vidět.". Řekl a dal mi pusu na tvář. Bylo to milý gesto. Ježiši co to plácam?! Bojím se co když se do těch gest od něj zamiluju?!

Když jsme měli nakoupeno tak jsme jeli zpátky domů po cestě mi řekl něco jako že mu bude dávat fotbal a že bych mohla uvařit jen pro něj. No není to špatný nápad.

Zack se šel dívat na ten fotbal a já šla uvařit mojí specialitu. Když už jsem měla uvařeno tak jsem šla za lukem položila jídlo před něj a sedla si k němu. Trošku dál od něj ale to se mu nelíbilo takže si mě přitáhl k sobě.

Potom když skončil fotbal. Se rozhodl že si pustíme horor. Jelikož horory nesnáším tak jsem se k Zackovi přitulila. Nádherně voněl. Takhle jsem i usnula.

Tak cooo? Chcete aby byla s Lukem nebo se Zackem? Pište do komentu:)
By guyz! Jo a dneska bude ještě další část az přijdu ze školy :)

Fuck message [CZ-story]Where stories live. Discover now