Probudila jsem se za vůně lívanců. přišla jsem do kuchyně a obmotala ruce okolo jeho pasu. Zack se lekl ale nic nenamítal. Otočil se a vlepil mi polibek do vlasů. Usmála jsem se a ustoupila jsem od něj. Ale to se mu nelíbilo tak si mě za boky přitáhl zase zpět. To bylo sladký!"Ty umíš být taky sladkej" zasmála jsem se a on se uraženě otočil zpět k jídlu. Otočila jsem se a odešla do koupelny dát si vanu. Užívala jsem si ten relax až dokud jsem neslyšela ze někdo vešel ke mě do koupelny.
Rychle jsem si zakryla prsa. Byl to Zack sedl si na stoličku vedle vany a začal:"právě jsem slyšel ze Luke nahrává nějaký songy na YouTube. Umíš zpívat?" zeptal se mě a já se zaskočila cože?! Jak vůbec můj "přítel" vypadá? Myslím ze mu nějak nechybím.. No tuhle hru můžou hrát dva!
Hned jak jsem si uvědomila že se mě Zack na něco ptal. Odpověděla jsem:"um..no trošku jo no.." řekla jsem stydlivě."ukaž mi to prosím jo a abych nezapomněl dneska chci abych zase usínal vedle tebe." zasmál se i já se Usmála a začala...
"It's been a long day. Without you my friend......."
"Bože vždyť si úžasná. Hele asi se chceš vykoupat tak až budeš přijď ke mě v do pokoje" odešel s úsměvem na rtech.
Umyla jsem se vyčistila jsem si zuby a vyšla z koupelny. Hned jsem vystartovala do dveří hned naproti koupelně. Otevřela jsem a vyděla Luka před kamerou. Ani si nevšiml že jsem přišla. Zabouchla jsem dveře a šla do druhých vedle. Hned jak jsem je otevřela hned jsem je taky zavrela. Panebože ten chlap co předtím mlátil Luka si ho v tom pokoji honil. Zasmála jsem se pro sebe. Potom jsem šla ještě vedle a když jsem je otevřela nalezla jsem se v úžasně zařízeným pokoji. Postel byla obrovská a hezky uklizená.
V tu chvíli přišel Zack bez trička. Myslela jsem ze se rozteču."Hele tady ti teče slina" zasmál se a spadl na postel ležel břichem na posteli a čekal až k němu přijdu.
Došla jsem a rukama jela od zadku až nahoru na krk. Masírovala jsem ho a dávala mu motýlí polibky na ramena. Potom jsem si stoupla svlékla jsem si oblečení a ukázala jsem se mu v prádle od Victoria's secret. Koukal na mě nadrženým pohledem. Ale já se nedala lehla jsem si přikryla se a dělala že jdu spát.
On si mě ale naopak přitáhl k sobě a začal mě pusinkovat na krku. Bylo to příjemné hodně příjemné. Otočila jsem se k němu a zachumlala se do jeho hrudi.
Omluvám se...já vím slíbila jsem ze napisu hned po škole ale nebyl čas a furt si myslím ze to nikdo nečte chapate ze to potom moc nechci psát když vím ze to píšu jakoby do vzduchu? Bye guyz.JINAK TAHLE ČÁST JE VĚNOVANÁ VERUNCE:)
YOU ARE READING
Fuck message [CZ-story]
FanfictionBude Molly konečně šťastná s takovým surovcem jako je on? Btw.: Budou tam sprostá slova a sex 3:)